پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:58:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:

«جلب مشارکت مردمی» امری مهم در پیشرفت فعالیت های فرهنگی است

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «جلب مشارکت مردمی» امری مهم در پیشرفت فعالیت های فرهنگی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری برای بسترسازی فعالیت گروه های تبلیغی، نهادهای استانی را پای کار بیاورد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در جلسه کمیته فرهنگی و هدایت تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد بر ضرورت هماهنگی بیشتر این دو مجموعه تأکید کرد.

وی با ابراز رضایت از فعالیت گروه های تبلیغی در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به آمارهای رسمی ۱۴ گروه تبلیغی در استان فعالیت می کنند که هرکدام از این گروه ها از مبلغان توانمند در عرصه تبلیغ تشکیل شده اند.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به قابلیت افزایش فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان چهارمحال و بختیاری، نیاز است تعداد گروه های تبلیغی و حمایت از آن ها با تعامل بین نهادهای فرهنگی استان افزایش یابد.

وی در ادامه مطالب خود با اشاره به لزوم ایجاد بسترها در زمینه فعالیت های تبلیغی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال بختیاری این توانایی را دارد برای بسترسازی فعالیت گروه های تبلیغی، نهادهای استانی را پای کار بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال به موضوع دغدغه مبلغین در خصوص ثبت فعالیت ها در سامانه های مربوطه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات نسبتا زیاد در نیروهای سازمان تبلیغات استان و عدم آشنایی آنان با سامانه های مرتبط، ضروری است آموزش های مورد نظر به آنان ارائه گردد تا مبلغین دغدغه ای از این جهت نداشته باشد.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغ به عنوان نماینده گروه های تبلیغی در استان تشکیل شده و به صورت جدّ پیگیر مسائل گروه ها می باشد، لذا سازمان تبلیغات اسلامی توجه بیشتری به این شورا داشته و از ظرفیت های مدیریتی آنان بهره مند گردد.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی «جلب مشارکت مردمی» را امری مهم در پیشرفت فعالیت های فرهنگی برشمرد و گفت: از ارکان موفقیت در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی حضور و مشارکت عموم افراد جامعه در آن فعالیت ها می باشد؛ تجربه میدانی(خصوصاً ایام دهه اول محرم) ثابت کرده است هر زمان مردم پای کار بودند فعالیت های تبلیغی با موفقیت صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: موضوع مهمی که اخیراً در شورای همت نیز مطرح شد بکارگیری طلاب پایه ۳ الی ۵  در امر تبلیغ با عنوان «مبلغ یار» است که این طرح در گذشته با عنوان «بشیران» و در ایام خاص مانند عید و تابستان کار خود را آغاز کرده و شاهد موفقیت های بسیار در این طرح بوده ایم و جا دارد این طرح در استان چهارمحال و بختیاری نیز اجرا گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما