چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   13:03:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی صورت گرفت؛

تشریح فعالیت های نخبگان تبلیغی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به بیان فعالیت های نخبگان تبلیغی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اباذر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما به فعالیت های نخبگان تبلیغی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار داشت: در طی فعالیت های صورت گرفته قبل از ماه مبارک رمضان امسال، سوژه ها و موضوعات سخنرانی از طرق مختلف از مبلغان نخبه دریافت و پس از موضوع بندی، اهم مباحث همراه با دو کتاب (کرونا از منظر عقل و دین و ره توشه ماه مبارک رمضان) در اختیار خطبا و مبلغان نخبه قرار داده شد.

وی به اهم موضوعات تبلیغ نخبگانی اشاره کرد و گفت: در تبلیغ نخبگانی ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ علاوه بر مباحث اخلاقی، سخنرانی، شرعی و احکام می توان به موضوعات چون انتخابات و شرایط انتخاب فرد اصلح، مسئله معیشت و اقتصاد و تبلیغ در شرایط فعلی اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تبیین برنامه های تولیدی و نحوه تولید محتوا، تصریح کرد: تعداد 20 نفر از نخبگان رسانه ای و توانمند همچون حجج اسلام والمسلمین نظری منفرد، قادری، عباسی خراسانی، همتیان، رضا محمدی، لقمانی، فرشاد یزدی، فلاح زاده،زارع آملی، صمدی یزدی، قائمی، شهامت، مدرسی یزدی و... با همکاری مرکز آموزش های کاربردی به صورت حرفه ای ضبط سخنرانی کوتاه مدت انجام می گیرد و در فضای مجازی در حال پخش می باشد.

وی افزود: ضبط و انتشار سخنرانی اساتید مذکور از استقبال خوبی برخوردار شده، البته از سوژه ها و موضوعات سخنرانی که به دست آمده بود و همچنین از موضوعاتی که در مرکز آموزش های کاربردی تصویب شده بود، با در نظر گرفتن تخصص افراد استفاده می شود.

جعفری با اشاره به وضعیت کرونایی کشور و محدویت های زیاد اعمال شده در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی اظهار داشت: مکان های تبلیغی بیشتر مبلغان نخبه، از قبل مشخص بود ولی بخاطر شرایط کشور و محدویت ها، برنامه تبلیغی عده ای از مبلغان نخبه در دهه اول لغو گردید.

وی گفت: لازم به یاد آوری است اکثر فعالیت های مبلغان نخبه در ماه مبارک رمضان به صورت سه دهه و یا دونیمه می باشد؛ لذا در نیمه و دهه های بعدی به خصوص در ایام لیالی قدر ان شاءالله با توجه به تأکید وزارت بهداشت با رعایت محدویت زمان، حضور در مساجد بهتر خواهد شد؛ با این حال ۶۰ نفر از مبلغان نخبه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعزام شدند. و 20 نفر هم در مساجد و مراکز دینی در قم مشغول هستند.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به نیازهایی که هم صدا و سیما و هم کانال های مجازی مطالبه داشتند، خاطرنشان کرد: ۱۴ نفر از نخبگان تبلیغی با صدا و سیمای مرکز استان قم و همچنین دیگر استان ها به صورت زنده و ضبط برنامه و پخش آن در ساعات مختلف فعالیت دارند و حدود ۶۰ نفر از مبلغان نخبه با ضبط و ارسال سخنرانی چند دقیقه ای تصویری، صوتی، مکتوب و برخی دیگر بازدید کننده چند هزار نفری که دارند، در فضای مجازی فعال هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما