پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:11:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

دوره «آشنایی با کلیات اصول و فنون مشاوره و راهنمایی کاربردی» برگزار شد

  • خلاصه :دوره «آشنایی با کلیات اصول و فنون مشاوره و راهنمایی کاربردی» ویژه مبلغان دانش آموخته دوره های آموزشی تربیت مبلغ خانواده و رشته های مشاوره و روانشناسی در سال جاری به همت اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در گفت و گویی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمندسازی و غنی سازی دانش ها و به ویژه مهارت های تخصصی مبلغان در حوزه ارائه آموزش ها و مشاوره های تخصصی با محوریت تحکیم خانواده و پیشگیری از اختلافات و تنش ها و تعارض های همسران می باشد.

وی گفت: آشنایی با مبانی و مفاهیم کلیات مشاوره و راهنمایی کاربردی، اصول و فنون مدیریت جلسه مشاوره و راهنمایی، اصول مصاحبه تشخیصی، اخلاق حرفه ای مشاور، آشنایی با منتخب آزمون های شاخص شخصیت، تجربیات کاربردی مشاوره ای و معرفی منابع معتبر، از جمله اهم موضوعات این دوره آموزشی به شمار می رود.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که این دوره آموزشی در قالب 24 ساعت آموزشی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، تصریح کرد: 120 نفر از مبلغان برادر و خواهر در این دوره شرکت نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، مجموعه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه خانواده، به عنوان تکلیف فعالیت پژوهشی برای مبلغان تعریف و عملیاتی شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما