پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:34:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در جلسه ای صورت گرفت؛

موافقت هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی با توسعه کمی و کیفی سامانه پاسخگو

  • خلاصه :اعضای هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی جلسه ای در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در جریان آخرین تولیدات سامانه و افزونه های اپلیکیشن «پاسخگو» قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اعضای هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی جلسه ای در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در جریان آخرین تولیدات سامانه و افزونه های اپلیکیشن پاسخگو قرار گرفتند.

در این جلسه که با حضور حجج اسلام والمسلمین جعفری گیلانی، واعظی، محمدی عراقی، امینی، خسروپناه، پارسانیا، ایزدپناه، نظرزاده و مخدوم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» با ارائه گزارشی از فعالیت‏های این مرکز و اپلیکیشن «پاسخگو»، به تبیین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه پرداخت.

همچنین، در این جلسه اعضای هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم موافقت خود را مبنی بر توسعه کمی و کیفی سامانه «پاسخگو» ابراز داشته و اختیارات لازم در این امر را به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی واگذار کردند.

شایان ذکر است، سامانه «پاسخگو» که شامل دو نسخه اپلیکیشن و وب می باشد، سال گذشته با حضور آیت الله رئیسی رونمایی شد و در حال حاضر فعالیت های گسترده و متنوع پاسخگویی دینی در این سامانه تجمیع شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما