سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   20:53:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرگروه ارزیابی و پشتیبانی علمی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تبیین کرد؛

نقش محبت اهل بیت(ع) در تقویت دینداری

  • خلاصه :مدیرگروه ارزیابی و پشتیبانی علمی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی به تبیین نقش محبت اهل بیت(ع) در تقویت دینداری پرداخت و گفت: نباید از سرمایه های معنوی غفلت کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن هاشمی در جمع کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با اشاره به نقش محبت اهل بیت(ع) در تقویت دینداری، اظهار داشت: مبدأ میل و قطب نمای انسان از محبت شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان همه امور خود را بر اساس محبت انجام می دهد، افزود: اگر محبت خدا در وجود انسان باشد جهت گیری او نیز به سمت خدا خواهد بود؛ افراد بد محبت شیطانی و افراد نیکوکار محبت الهی دارند.

مدیرگروه ارزیابی و پشتیبانی علمی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به اینکه ما باید از ابتدا بذر محبت اهل بیت(ع) را در وجود فرزندانمان بکاریم، اضافه کردامام باقر(ع) فرمودند «حتی اگر ریگ بیابان ما را دوست داشته باشد به ما ملحق می‌شود».

وی با بیان اینکه نباید از سرمایه های معنوی غفلت کرد، اظهار داشت: در روایت بیان شده است هر کسی به زیارت امام رضا(ع) برود، امام(ع) در سه جا به سراغ او خواهد آمد؛ اول درهنگام مرگ، دوم در عالم برزخ و سوم در روز قیامت و او را از  وحشت در این سه موقعیت نجات خواهد داد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما