پنجشنبه 30 فروردين 1403   08:28:48

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نامگذاری سالن جلسات خبرگزاری رسا به نام شهید پاسخگو در مرکز ملی پاسخگویی/ تجلیل از مادران و همسران شهدا

  • خلاصه :مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا از سوی خبرگزاری رسا با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سالن «شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی» این رسانه حوزوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز ) به نقل از خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) از سوی خبرگزاری رسا و در سالن «شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی» این رسانه حوزوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن غفاری فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مادران شهیدان موسوی ناجی و مالامیری، همسر شهید حجت الاسلام دهقانی و سرکار خانم ظهیری همسر محترم شهید طباخی و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به خانواده معظم این شهدای گرانقدر اهدا و این عزیزان با حضور حجت الاسلام غفاری فر و دبیران خبرگزاری رسا مورد تجلیل واقع شدند.

شایان ذکر است، سالن جلسات خبرگزاری رسا در سالروز تکریم مادران و همسران شهدا و با حضور خانواده های معظم شهدای گرانقدر به نام شهید حجت الاسلام محمدحسن دهقانی از دبیران اسبق این رسانه حوزوی و پاسخگوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی مزین شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما