جمعه 10 فروردين 1403   01:52:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی؛

کتاب «رضایت زناشویی؛ مهارت ها و موانع» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «رضایت زناشویی؛ مهارت ها و موانع» به قلم فرج الله هدایت نیا در 280 صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کتاب «رضایت زناشویی؛ مهارت ها و موانع» به قلم فرج الله هدایت نیا در 280 صفحه و به قیمت 50 هزار تومان و در قطع رقعی با شمارگان 500 نسخه به همت مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

رضایت زناشویی، نیازمند جذابیت فیزیکی و رفتاری زن و شوهر برای یکدیگر، چونان روزهای نخست ازدواج است؛ با کاهش جذابیت، بی میلی و بی زاری جای دوستی و دلدادگی را می گیرد، و رابطه همسران دچار طلاق عاطفی می شود.

در مقدمه کتاب «رضایت زناشویی؛ مهارت ها و موانع»، به اهمیت و ارزش رضایت زناشویی، کاهش رضایت زناشویی در جامعه ایرانی و چگونگی حفظ و ارتقای رضایت زناشویی اشاره شده است.

این کتاب، در دو بخش «مهارت های رضایتمندی در روابط همسری» و «موانع رضایتمندی در روابط همسری» منتشر شده که بخش اول آن، در 10 گفتار و 19 مبحث تبیین گردیده است؛ عناوین گفتارهای این بخش عبارت اند از: خودکنترلی، تاب آوری، مهرورزی، همدلی، آراستگی، شادابی، خلوت گزینی، همفکری، خطاپوشی و قدرشناسی.

بخش دوم این اثر با عنوان «موانع رضایتمندی در روابط همسری» منتشر شده که مشتمل بر 2 گفتار و 7 مبحث می باشد که در این بخش، اختلال های فردی و آسیب های اجتماعی از موانع رضایتمندی در روابط همسری مطرح شده است.

از جمله مباحث این اثر می توان به روش های تقویت تاب آوری در روابط همسری، مهارت های شادی آفرینی، آثار گفت و گو در روابط همسران، ضرورت نادیده انگاری خطای همسر، تأثیر حقوقی اختلال روانی بر دوام زناشویی، راهکارهای فقرزدایی و اشتغال آفرینی، خیانت ورزی(روابط فرازناشویی)، دلیل مداخلات خانواده ها در زندگی زوج های جوان و راهکارهای پیشگیری از مداخلات خویشان، اشاره کرد.

علاقه مندان با خرید اینترنتی کتاب های مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف 20 درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما