شنبه 1 ارديبهشت 1403   06:39:31

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

امضای تفاهم نامه همکاری شعبه جنوب شرق با مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان

  • خلاصه :امضای تفاهم نامه همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، این تفاهم نامه همکاری با امضای حجت الاسلام و المسلمین سجادی مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی جنوب‌ شرق و حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان، با هدف گسترش همکاری های علمی، فرهنگی، خدماتی و بهره گیری بهینه از امکانات و ظرفیت‌های دو طرف به امضا رسید.
تحقق اهداف سازمانی مشترک، ارتقای هویتی و کارکردی خانواده و همسران طلاب و مبلغین، تقویت نهضت خدمت رسانی طلاب و روحانیون از دیگر اهداف این تفاهم نامه بود.
حجت الاسلام و المسلمین سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات و بیان این مطلب که سیاست‌های دفتر تبلیغات اسلامی مبتنی بر حمایت از فعالیت های تبلیغی و تربیت و تقویت مبلغین فعال است، تأکید کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌های این دفتر توانمندسازی مبلغین در عرصه‌های قرآنی و فرهنگی و گسترش امور آموزشی است.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از همکاری‌های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات ارائه کرد و با اشاره به طرح هدفمندی خدمات مرکز تأکید نمود: در این طرح، حمایت‌ها و مساعدت‌های مرکز بر اساس فعالیت‌های تبلیغی و پرونده پذیرشی طلاب خواهد بود.
وی در ادامه نسبت به مسئله برنامه‌های مشترک نهادهای حوزوی بیان داشت: با همگرایی در بسیاری از امور مشترک باید مقابل موازی کاری در این نهادها گرفته شود.
 حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک دو مجموعه با هدف کیفیت بخشی و ارتقای برنامه‌های مشترک اشاره کرد و تأکید کردند: مرکز خدمات استان سیستان و بلوچستان آمادگی لازم جهت اجرای برنامه‌های مشترک با هدف گسترش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را دارد.
از جمله مفاد این تفاهم نامه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک، مهارت افزایی و توانمندسازی، تبادل محتوا و تولیدات ویژه مبلغان و خانواده ایشان است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما