شنبه 1 ارديبهشت 1403   03:20:06

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جهت همکاری و هم افزایی فرهنگی صورت گرفت؛

دیدار رئیس شعبه جنوب شرق با نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» با آیت الله محامی «نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان» دیدار و گفتگو کرد؛ همچنین گزارشی مختصر از عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در سال 1400 را عنوان کرد.
وی در ادامه این دیدار، چشم انداز و برنامه پنج ساله دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق که بر اساس مسئله محوری کارشناسی و تدوین گردیده بود را ارائه کرد که بخش هایی از این چشم انداز عبارتند از: تقویت اعزام مبلغ تخصصی به منطقه، جذب نیروهای توانمند و با انگیزه، کیفی سازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها، شناسایی ظرفیت‌های مساجد، نظارت بر عملکردها، ارزیابی مبلغین، گسترش تبلیغ جهادی.
در پایان این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از فعالیت‌ها و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، از حضور نیروهای جوان و متعهد در این دفتر ابراز خرسندی کرده و توصیه هایی جهت تقویت کار این دفتر بیان کرد.
وی در ادامه به اهمیت کیفی سازی فعالیت‌ها، استمرار نظارت، ارتقاء تبلیغ و نیز بر تقویت تبلیغ تخصصی با اعزام مبلغین آشنا به منطقه تأکید کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما