جمعه 31 فروردين 1403   16:27:05

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد:

اعزام مبلغ در ایام فاطمیه اول در شهرستان های ایرانشهر و زاهدان

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از اعزام مبلغ در ایام فاطمیه اول در شهرهای زاهدان و ایرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سجادی در این باره اظهار داشت: با فرارسیدن ایام دهه اول فاطمیه مبلغین در قالب گروه های تبلیغی و تبلیغ تخصصی به مناطقی از شهرستان های ایرانشهر و زاهدان اعزام شدند.

وی بیان داشت: گروه تبلیغی که با نام گروه تبلیغی محمد رسول الله(ص) فعالیت می کرد از تاریخ 25 آذرماه تا یک دی ماه در مناطقی از شهرستان ایرانشهر به تبلیغ در مدارس و حوزه های علمیه، مساجد، ادارات سطح شهر، زندان و مراکز نظامی و انتظامی به تبلیغ پرداختند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: اعزام در قالب گروه تخصصی ویژه مناطق مشترک شهر زاهدان نیز از سوی این شعبه انجام گرفت که اهم فعالیت های تبلیغی این گروه تخصصی نیز در مدارس، حوزه های علمیه، مساجد و ادارات سطح شهر بود.

حجت الاسلام والمسلمین سجادی اظهار داشت: پاسخ به شبهات در مساجد و مدارس، روشنگری، مقابله با آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و فاطمی از مطالب و موضوعاتی بود که در این اعزام از سوی مبلغان به آن پرداخته شد.

وی در پایان یادآور شد: دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور با توجه به موضوع مسئله محوری و همچنین نیاز مناطق نسبت به اعزام دهه دوم فاطمیه اقدام خواهد کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما