پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:59:18

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

نقش ممتاز دفتر تبلیغات اسلامی در خنثی سازی توطئه وهابیت

  • خلاصه :مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش ممتاز دفتر تبلیغات اسلامی در خنثی سازی توطئه وهابیت برای بر هم زدن وحدت در سیستان و بلوچستان، ظرفیت ها، تهدیدات، آسیب ها و سایر مسائل تبلیغی این استان را مورد توجه قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال، «مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق» که به منظور بررسی ظرفیت ها، تهدیدات، آسیب ها و سایر مسائل تبلیغی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: فعالیت های تبلیغی در مناطق ویژه و خاصی همچون سیستان وبلوچستان بلحاظ مختلف از اهمیت خاص برخوردار است.

وی با اشاره به ویژگی های استان سیستان و بلوچستان از جمله فقر و محرومیت اقتصادی، پراکندگی جغرافیایی و ... بیان داشت: با  توجه به وسعت این استان و وجود جمعیت قابل توجه اهل تسنن و نیز برنامه ریزی گسترده دشمنان و برخی از تندروهای وهابی تکفیری برای برهم زدن وحدت، نقش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در گسترش و تعمیق باور های دینی مبتنی بر آموزه های مشترک شیعه و اهل سنت، گسترش انس و الفت، همدلی و مقابله با توطئه های دشمنان، ممتاز، کلیدی و مؤثری است.

مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و همکاری های عمیق و گسترده بین مسئولین و مدیران منطقه، علمای اهل سنت، بهره گیری از مبلغان توانمند آموزش دیده و معتقد به سیاست های تقریبی نظام،  برنامه ریزی فعالیت های تبلیغی، نشست ها و گفتمان های دینی مشترک مبتنی بر مبانی مشترک با شیعه و اهل سنت، می تواند نقش مهمی را در راستای اثر بخشی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ایفا کند.

وی اظهار داشت: حضور در جمع طلاب و دانشجویان اهل سنت هچنین مواسات و همدلی و حمایت از آنان در خنثی سازی توطئه های دشمنان ایران و افزایش انس والفت و تحکیم وحدت اسلامی از فعالیت های تاثیر گذار می باشد، لذا اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی برای هر گونه همکاری و در اختیار گذاشتن تجربه و محقق شدن اقدامات مذکرو آمادگی کامل دارد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سجادی نیز در این دیدار با برشمردن فرصت ها، مشکلات و نواقص موجود در عرصه تبلیغ استان بویژه در زمینه های زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و ... از اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در خواست همکاری و مساعدت نمود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما