سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   09:03:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در راستای همفکری و تبادل نظر صورت گرفت؛

برگزاری جلسه مشترک رئیس شعبه جنوب شرق کشور با رئیس عقیدتی نیروی انتظامی ایرانشهر

  • خلاصه :در راستای همفکری و تبادل نظر جلسه ای میان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و رئیس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سجادی «دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری «رئیس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر» به جایگاه و اهمیت نیروی انتظامی در بحث امنیت و فرهنگ عمومی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی ایجاد امنیت در جامعه است لذا پلیس اسلامی در ۴۰ سال انقلاب افتخارات زیادی را کسب کرده و با استفاده صحیح و بهینه از امکانات و داشتن نیروی انسانی متعهد و ولایت مدار تا به امروز خوش درخشیده است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با کاهش آسیب های اجتماعی و تأمین نظم و امنیت جامعه گفت: نقش نیروی انتظامی در جامعه و انجام امور فرهنگی و همچنین در راستای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در سایه امنیت عمومی ستودنی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، دیدار با خانواده های شهدا را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهیدان از اهمیت والایی برخوردار است زیرا این خانواده ها به گردن همه ملت حق دارند و باید هر هفته جهت عرض ادب و احترام به دیدار آنها رفت و برنامه ریزی می شود که این برنامه بصورت منظم پنجشنبه های هر هفته صورت گیرد.

وی به جایگاه نیروی انتظامی در انجام امور فرهنگی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم، ظرفیت انجام کار فرهنگی بسیاری را داراست و فرصت های فراوانی برای انجام امورات فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی فراهم می باشد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری ضمن عرض تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سجادی به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، انتصاب ایشان را که بومی این منطقه می باشد و با شرایط استان آشناست را مایه مباهات و دلگرمی دانست.

وی به استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در برگزاری دوره های آموزشی و یادواره های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی مفید و استفاده از مبلغین توانمند در جهت اهداف نیروی انتظامی ویژه نیروهای کادر و وظیفه از دغدغه های نیروی انتظامی است که امیدواریم این دغدغه به زودی با همیاری دفتر تبلیغات اسلامی حل و فصل شود.

رئیس عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان برنامه دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی را از برنامه های مفید دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند باعث دلگرمی خانواده های شهدای روحانی شود و بدانند که نظام اسلامی همیشه به فکر آنها بوده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما