جمعه 31 فروردين 1403   10:26:46

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران:

ریشه یابی مسائل متجاهران باعث عدم بازگشت آنها به اعتیاد می شود

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران علت اصلی بازگشت متجاهران به اعتیاد را عدم ریشه یابی و حل مسئله آنان دانست.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود عزیزی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین طاهر عالی «رئیس اداره فرهنگی زندان فشافویه تهران» بیان کرد: با اینکه متجاهران در مراکز مربوط، بستری و تحت درمان قرار می‌گیرند، اما تا زمانی که مسائل آنان ریشه یابی و حل نشود اعتیاد دوباره آنان پس از ترخیص حتمی است.

وی گفت: اعزام مبلغان در بخش فرهنگی و گرایش‌هایی از قبیل روانشناسی، مددکاری اجتماعی، اخلاق، احکام و ... جهت ریشه یابی و حل آنان به این مرکز انجام خواهد گرفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طاهرعالی «رئیس فرهنگی اداره زندان فشافویه تهران» ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با دیگر نهادها و سازمان‌ها اعلام کرد: متجاهر به معنی آدم بی مصرف نیست، زیرا در میان آنان کسانی حضور دارند که دارای تخصص های فنی و حرفه‌ای، مدارک دانشگاهی و گاهاً دکترا هستند.

وی گفت: مراحل ورود این افراد به ترتیب شامل «قرنطینه»، «غربالگری»، «بیماریابی توسط بهداری»، «استحمام»، «جیره‌بندی» و «تحویل وسایل شخصی» است؛ در صورت اشتغال آنان در اینجا هزینه ناچیزی در ماه به حساب آنان واریز می شود که ۵۰ درصد آن به خانواده هایشان، ۲۰ درصد آن به خودشان و ۳۰ درصد دیگر ذخیره و زمان آزادی به آنان تحویل می گردد.

رئیس فرهنگی اداره زندان فشافویه تهران با اشاره به وجود چند کارگاه در این مرکز و اداره شورایی زندانیان توسط خود زندانیان اعلام کرد: با توجه به جمعیت شش هزار نفری این مرکز، کمبود نیرو در بخش های آموزشی و فرهنگی کاملاً محسوس است، زیرا افراد حاضر در این مرکز از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما