پنجشنبه 30 فروردين 1403   07:51:12

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دیداری صورت گرفت؛

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برای تأسیس «مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در تهران»

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برای تأسیس «مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در تهران» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» با توجه به استقبال زیاد مردم از جامعه‌ روحانیت در فضای مسموم امروز بیان داشت: امروزه با توجه به وظایف این مرکز و شرایط جغرافیایی تهران نسبت به استان قم حدود ۳۰ درصد سوالات این مرکز از استان تهران است.

وی با اعلام آمادگی نمایندگی تهران جهت ایجاد یک مرکز پاسخگویی به سوالات دینی بیان داشت: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در ۶ گروه «اخلاق»، «احکام»، «قرآن و حدیث»، «مشاوره ‌خانواده»، «کلام» و «تاریخ» آمادگی لازم را جهت پاسخگویی به مخاطبان داشته و با شیوع ویروس کرونا و ایجاد اپلیکیشن پاسخگویی به صورت غیر حضوری نیز این امکان را فراهم ساخته است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تأکید کرد: این مرکز با ایجاد سیستم انتقادات و پیشنهادات مردمی، باعث بهبود عملکرد کارکنان می شود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین داوود عزیزی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران» در این جلسه ضمن تأکید بر ظرفیت بالای ایجاد این مرکز در تهران نسبت به دیگر استان‌ها افزود: در عصر امروز سبک زندگی مصرفی و متفاوتی از تهران نشات گرفته که در حال گسترش و انتقال به دیگر استان‌ها است؛ امیدواریم با ایجاد بخش‌های توسط دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی زمینه ساز تغییر این امر در پایتخت و نقاط دیگر کشور باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما