جمعه 10 فروردين 1403   18:03:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت وگویی تشریح شد:

گزارشی از روند اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی تهران در ماه مبارک رمضان

  • خلاصه :رئیس اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ضمن تشریح گزارشی از روند اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان، گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران اعزام مبلغان به دو صورت گروهی و انفرادی در بستر فضای مجازی صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین داود عزیزی در گفت و گویی اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران مبلغان را به دو صورت گروهی و انفرادی برای تبلیغ اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغان به صورت انفرادی در فضای مجازی و اعزام گروهی مبلغان، به صورت حضوری بوده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا و تسریع روند آموزش به صورت مجازی، مبلغان در شبکه های اجتماعی همچون واتساپ، اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و ایتا در قالب تولید محتوا و بازنشر آن فعالیت داشته اند که موضوعات آن شامل مباحثی مانند اخلاق، سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به شبهات می شود.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از همکاری مبلغان با بیمارستان ها خبر داد و تصریح کرد: گروه های تبلیغی در قالب تیم‌های 10،  15و 20 نفره اعزام شده و فعالیت آن ها به صورت کمک های مؤمنانه در مساجد، منبرها و گروه‌های جهادی در بیمارستان ها جهت مراقبت و نگهداری از بیماران کرونایی صورت گرفته است.

وی افزود: ارزیابی های لازم نیز از مبلغان در فضای مجازی و گروه های تبلیغی ضمن پشتیبانی و سپاسگزاری از زحمات آنان، جهت بهبود عملکرد کیفی آنان انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی خاطرنشان کرد: تعداد مبلغان ماه مبارک رمضان ۱۵۱ نفر (۹۸ آقا و ۵۳ خانم) بوده و اعزام مبلغان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما