جمعه 31 فروردين 1403   22:54:36

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دیداری صورت گرفت؛

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران نسبت به پیشتیبانی محتوایی جبهه فرهنگی انقلاب

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با اشاره به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی، بر آمادگی نمایندگی تهران نسبت به پیشتیبانی محتوایی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین داوود عزیزی در جریان بازدید رئیس و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن ظرفیت علمی، پژوهشی و تبلیغی که دارد، می تواند بازوی توانمندی برای حرکت فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران باشد.

وی ضمن معرفی بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی تهران گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با رویکرد مسئله محوری که دارد، به بررسی معضلات و مشکلات فرهنگی به صورت تخصصی پرداخته که برای این امر چهار قطب علمی و فرهنگی تأسیس نموده که ذیل هر کدام از این قطب ها، میزهای تخصصی جهت انجام مطالعات و اجرایی کردن این مطالعات در بدنه کشور است که می تواند خیلی از فعالیت های فرهنگی جبهه انقلاب فرهنگی را از نظر محتوایی پشتیبانی نماید.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین دانایی «دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران» تصریح کرد: قرارگاه بقیة الله(عج)، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهران، شبکه افق، مؤسسه اوج، سازمان سراج و بنیاد خاتم الاوصیاء را شامل می شود؛ ما به واسطه بنیاد خاتم الاوصیاء در استان های مختلف فعالیت داشته ایم و حدود یک سال است که در تهران نیز به فعالیت می پردازیم.

وی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه جبهه سازی و شبکه سازی برای نیروهای انقلابی، افزود: در راستای فعالیت های قرارگاه بقیة الله(عج)، جبهه فرهنگی اجتماعی استان و بنیاد خاتم الاوصیاء نقش پیاده نظام و سازمان اوج و سازمان سراج نیز نقش نیروی هوایی را برعهده دارند؛ از ابتدای کرونا، کار خود را شروع کرده بودیم و مدل های حرکت های مردمی را مورد پایش قرار داده و در راستای شبکه سازی و جبهه سازی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری نیز بود، اقدام کردیم.

دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند از کارهای جزیره ای کاری بر نمی آید، بنابراین ما نیز باید در برابر جبهه عظیم استکبار جبهه سازی کنیم، این موضوع سبب شد تا بحث جبهه سازی را با جدیت دنبال کنیم و مدل های مختلفی را با صاحب نظران مورد توجه قرار دهیم.

دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با بیان اینکه در ساماندهی جبهه مردمی باید از ظرفیت مساجد، هیأت ها، مؤسسات مهدویت، مؤسسات قرآنی و مواردی از این قبیل، استفاده کرده و افراد آتش به اختیار و ظرفیت های میلیونی را بیابیم.

حجت الاسلام والمسلمین دانایی، هدف این جبهه را یگان سازی و ظرفیت سازی برای انقلاب دانست و اظهار داشت: هدف ما در این مجموعه، کشف نیروهای زبده نظام برای جبهه سازی است؛ اکنون در گام دوم نقشه عملیاتی خود، سعی می کنیم با احصا و حل مسائل محله ها، ظرفیت هایی که در خاتم الاوصیاء هست، به کارگیری شود تا رفع مسائل را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه ما سعی می کنیم ظرفیت های مردمی را زنده نگه داشته و در قسمت های مورد نیاز نقش تسهیل گری را ایفا کنیم، افزود: به عنوان مثال، امروز 6 هزار بانوی طلبه فارغ التحصیل در تهران حضور دارند که به جایی متصل نیستند، اما اگر آنها را ساماندهی کنیم، می توانیم یک گردان سایبری تشکیل دهیم که محتواها را در فضای مجازی منتشر کنند.

در این دیدار که به میزبانی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، به بیان ظرفیت های موجود در هر دو مرکز پرداخته شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما