جمعه 31 فروردين 1403   11:25:14

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی تهران صورت گرفت؛

اعزام مبلغین به ایستگاه های مترو در سطح شهر تهران

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی تهران در راستای اهداف تبلیغی این دفتر، تعدادی از مبلغین خود را به ایستگاه‌های مختلف مترو در سطح شهر تهران اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی «رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهران» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در زندگی مدرن امروزی، به دلایلی همچون پایین آوردن سطح ترافیک شهرهای بزرگ، پایین آوردن سطح آلودگی هوا و همچنین بصرفه بودن هزینه های ایاب و ذهاب، بخش عمده‌ای از زنان و مردان کارمند و دانشجو و غیره تمایل دارند که سفرهای درون شهری خود را با وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس انجام دهند.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی و ارگان‌های فرهنگی دیگر باید این فرصت را غنیمت شمرده و از این موقعیت نهایت استفاده را جهت همسو کردن جامعه با اهداف اسلامی داشته باشیم؛ مترو به دلیل وسیع بودن محیط تردد و داشتن ظرفیت های متعدد و مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، بستر مناسبی برای تبلیغ محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهران تصریح کرد: از این رو، دفتر مذکور پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئول فرهنگی شهرداری تهران در خصوص همکاری و همیاری این دو ارگان با یکدیگر، 20 نفر از مبلغین خواهر و برادر خود را برای انجام امور مشاوره و پاسخگویی به احکام و مسائل دینی به 10 ایستگاه پر تردد شهر تهران اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است که با یاری خداوند بتوانیم تأثیر مثبتی هر چند در زمانی کوتاه، به اندازه‌ صحبت چند دقیقه‌ای با رهگذران داشته باشیم و در آینده نزدیک بتوانیم تعداد مبلغین ایستگاه‌های مترو را افزایش دهیم.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما