جمعه 10 فروردين 1403   04:59:02

(مهار تورم، رشد تولید)

print

توسط انتشارات مدیران اندیشه:

کتاب «آموزش فناوری، امنیت اطلاعات» منتشر شد

  • خلاصه :کتاب «آموزش فناوری، امنیت اطلاعات» نوشته وحید شریفی، مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی منتشر گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، کتاب «آموزش فناوری، امنیت اطلاعات» نوشته وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی توسط انتشارات مدیران اندیشه منتشر گردید.
با توسعه پرشتاب فناوری اطلاعات در سال‌های آغازین هزاره سوم و رشد فراوان کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ضرورت آموزش و آگاهی نسبت به ابعاد این فناوری اجتناب‌ناپذیر است.
تسهیل در برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با سرعت و حجم بسیار بالا از ویژگی‌های مهم عصر کنونی بوده و در این زمان، اطلاعات به ‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه افراد و سازمان‌های امروزی نقش مؤثری در روابط شخصی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایفا می‌کند؛ اما علاوه بر مزایای فراوان این سبک بهره‌برداری از فناوری، آسیب‌های فراوانی هم در پی استفاده بدون آموزش و آگاهی گریبان‌گیر افراد می‌گردد؛ به همین خاطر موضوع امنیت اطلاعات و آموزش صحیح مقابله با تهدیدات امنیتی ضروری است.
منابع زیادی در حوزه امنیت اطلاعات سازمانی، امنیت شبکه، زیرساخت و سیستم‌های رایانه‌ای به رشته تحریر درآمده است؛ اما در این نوشتار سعی بر آن است که نکات کاربردی و اثرگذار جهت امنیت اطلاعات فردی در فضای مجازی تقدیم مخاطبان گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما