جمعه 31 فروردين 1403   01:03:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

دوره آموزشی توانمندسازی مبلغان ویژه اعزام محرم1400 برگزار شد

  • خلاصه :دوره آموزشی توانمند سازی ویژه دانش افزایی علمی و مهارتی مبلغان اعزامی در فصل تبلیغی محرم سال جاری، به همت اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این خبر» در گفت و گویی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به ضرورت بروزرسانی و افزایش دانش ها و مهارت های تبلیغی مبلغان در آستانه اعزام محرم سال جاری، طبق روال هر سال، اقدام به برنامه ریزی و اجرای این دوره آموزشی با عنوان 6 موضوع با بهره گیری از مدرسین شاخص و مجرب علمی و تبلیغی، نموده است.

وی گفت: این دوره آموزشی به صورت آفلاین، در قالب 54 جلسه آموزشی با تدریس حجج اسلام طباطبایی، مدنی، اسلامی فر، شرفی، واعظ موسوی و هاشم زئی آماده و در سامانه الکترونیکی دفتر، جهت استفاده مبلغان بارگذاری گردید.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: مهارت های کاربردی تبلیغی، معیارشناسی کاربردی خانواده حسینی، مهارت های فن رثاء، روش شناسی کاربردی پاسخگویی به شبهات شاخص و تخصصی محرم، فلسفه عزاداری و تحلیل شکل گیری قیام عاشورا، از جمله موضوعات اصلی این دوره آموزشی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت سوابق در پرونده آموزشی – تبلیغی مبلغ، تسهیل در تشکیل پرونده تبلیغی(طلاب فاقد پرونده تبلیغی)، تسهیل در ارتقای رتبه تبلیغی و اولویت در اعزام را از امتیازات شرکت مبلغان در این دوره آموزشی، برشمرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما