جمعه 31 فروردين 1403   22:32:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی صورت گرفت؛

تشریح گزارش اعزام مبلغه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بهار 1400

  • خلاصه :رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به تشریح گزارش اعزام مبلغه سه ماهه اول سال 1400 این اداره پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، خانم سجادی به تشریح گزارش اعزام مبلغه سه ماهه اول سال 1400 اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی پرداخت و گفت: هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارتقاء جلسات مذهبی بانوان، 269 نفر از خواهران مبلغ به فعالیت تبلیغی پرداختند که از این تعداد، 88 نفر در قالب اعزام های فردی و گروهی با محوریت برگزاری جلسات مذهبی خواهران، سخنرانی، مشاوره، تبلیغ چهره به چهره و... در مشهد، 17 نفر در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به صورت تلفنی و مجازی و 181 نفر در شهرستان‌های جاجرم ، نیشابور، فریمان،  تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین، خواف، رشتخوار، سبزوار، گناباد، بجستان و بیرجند به فعالیت تبلیغی مشغول بودند.

وی بیان کرد: نهادهای مختلف تبلیغی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان ها، دفاتر ائمه جمعه، شوراهای اسلامی روستاها، هیات امنای مساجد و هیئات مذهبی بانوان، پایگاه های بسیج و مراکز فرهنگی متقاضی تبلیغ در ماه مبارک رمضان بودند و مبلغان در این ایام علاوه بر تبلیغ حضوری که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفت، اهمیت و حضور در فضای مجازی را نیزمد نظر قرار داده و در این فضا به فعالیت مشغول بودند.

رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین 12 خواهر مبلغ در قالب گروه تبلیغی و نیز به صورت فردی طی این سه ماه در بند نسوان زندان مرکزی مشهد در قالب فعالیت های قضایی، مشاوره، فرهنگی و تبلیغی و شهرستان های درگز، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر حضور داشتند.

وی گفت: از دیگر فعالیت های اعزام خواهران طرح فراخوان مددکاری فرهنگی است که طبق سنوات گذشته با اعلام آمادگی 59 نفر از مبلغان اداره امور مبلغان خواهر با همکاری کمیته امداد منطقه 1 در مناطق سیدی، خیابان امام رضا، فدائیان اسلام،  آب و برق، وکیل آباد و قاسم آباد جهت بازدید، مشاوره و تبلیغ چهره به چهره برای  500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد پس از شرکت در جلسه توجیهی طرح، فعالیت خود را آغاز کردند.

خانم سجادی در پایان مطرح کرد: همچنین دو جلسه نقد عالمانه منبر بنا به مسئله مهم انتخابات با موضوعات بصیرتی و حضور سرکار خانم حسینی به عنوان استاد ارزیاب با همکاری معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان و با حضور اساتید و مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه در سالن اجتماعات تیپ امام صادق(ع) برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما