سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   23:26:23

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی صورت گرفت؛

تشریح فعالیت ها و برنامه های آتی اداره امور پژوهشی شعبه خراسان رضوی

  • خلاصه :رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی و برگزاری نشست های تخصصی به صورت ماهانه و فصلی از اولویت های اداره امور پژوهشی است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، عباسعلی نصرآبادی در گفت و گویی به تشریح فعالیت ها و برنامه های آتی این اداره در سال  1400پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری، برنامه ریزی و برگزاری نشست های تخصصی به صورت ماهانه و فصلی از اولویت های اداره امور پژوهشی است.

وی گفت: حدود 15 نشست علمی - تخصصی در دو ماه اول سال برگزار شده است که در برگزاری نشست ها و فعالیت های علمی سعی شده از ظرفیت علمی همکاران ستادی هم استفاده کنیم و تا کنون چهار نشست علمی با ارائه همکاران برگزار کرده ایم.

رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مورد برگزاری مدارس تخصصی تابستانی تصریح کرد: برنامه ریزی و برگزاری مدارس تخصصی تابستانی با موضوعات مرتبط با قطب ها و میزهای تخصصی صورت گرفته و حدود 12 نشست طراحی و مقدمات اولیه کار انجام شده است.

وی افزود: برای کلیه فعالیت های اداره کل پژوهش اعم از پروژه ها و... پرونده علمی تشکیل و خروجی های چند منظوره از پروژه ها و نشست های علمی و... تهیه و اطلاع رسانی خواهد شد و همه فعالیت ها در تایمشیت اصلاح و بروز رسانی شده است.

نصرآبادی در خصوص انعقاد تفاهم نامه ها با سایر مراکز علمی - پژوهشی، در سال 1400 اظهار داشت: همکاری با سایر مراکز علمی - پژوهشی و تلاش جهت انعقاد تفاهم نامه به منظور اجرایی سازی برنامه های پژوهشی و... صورت پذیرفته و اولین تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشهد منعقد شده است.

وی گفت: امسال اداره کل پژوهش در خصوص همکاری هم افزا با سایر ادارات کل شعبه خراسان برنامه ریزی نموده و اولین مدرسه تابستانی با همکاری اداره کل فرهنگی تبلیغی و گروه حکمت و کلام جدید در باب معنویت های نوظهور در تاریخ دوم و سوم تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور پژوهشی اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درخصوص برنامه اداره کل پژوهش جهت ارتقاء عملکرد پژوهش تصریح کرد: اداره کل پژوهش جهت افزایش و ارتقاء عملکرد پژوهش تلاش نموده و علاوه بر برنامه های مصوب به صورت ماهانه، گزارش دقیقی از فعالیت هایی که کد بودجه مصوب ندارند، به گروه برنامه ریزی شعبه خراسان رضوی ارائه نماید.

وی در مورد روند انتشار نشریات پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: اداره کل پژوهش نسبت به بروز رسانی بهنگام نشریات از جمله انتشار دو فصلنامه «الهیات شهر»(با توجه به صدور جدید مجوز انتشار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) حداکثر تلاش خود را به کار ببندد.

نصرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری اداره کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد حداقل 10 اثر از پروژه های پژوهشی را منتشر نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما