جمعه 31 فروردين 1403   01:49:24

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان در سال ۱۳۶۹ در کنار حوزه علمیه کهن و دیرپای اصفهان تأسیس شد که ساختار سازمانی آن متشکل از دو اداره کل: فرهنگی تبلیغی و منابع انسانی و پشتیبانی و یک پژوهشکده الهیات و خانواده، دو مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی و مجتهده امین، نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و روابط عمومی می‌باشد.

آرشیو

آموزش قرآن به روش خلاقانه در اپلیکیشن «شهر قرآنی»

مدیرعامل شرکت بازی‌سازی «بوی مسیر بهشت» ضمن تأکید بر روش‌های غیرمستقیم و خلاقانه در آموزش قرآن گفت: اپلیکیشن «شهر قرآنی» با تکیه بر بازی و سرگرمی در حوزه آموزش‌ قرآن موجب می‌شود تا کودک بدون خستگی و کسالت به یادگیری قرآن بپردازد.

برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین با رویکرد حضور خانوادگی در انتخابات

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین؛ حضور حداکثری و خانوادگی در انتخابات برای کنشگران عرصه تبلیغ در سطح استان اصفهان در حال برگزاری است.

بهره‌برداری رسمی از پایگاه اینترنتی جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه، بهره‌برداری رسمی از پایگاه اینترنتی جدید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان (مرسلات) آغاز شد.

جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» راهی برای حضور دین در فضای مجازی

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» گفت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراگ گذاری فکر، ایده، هنر و راهی برای حضور دین در فضای مجازی است.

«رشدآوند» عامل هم‌افزایی نهادهای تربیتی است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: ایده‌پردازی‌هایی که در قالب رویداد ملی «رشدآوند» ارائه می‌شوند؛ ما را قادر می‌سازند تا به مدل‌های عملیاتی برای هم‌افزایی نهادهای تربیتی دست پیدا کنیم.

عبور از خود؛ راه رسیدن به معنویت

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه معنویت در معارف اسلامی به معنای فراروی از عالم ظاهر به عالم طبیعت است، گفت: برای رسیدن به معنویت راهی به جز عبور از خودمان و عالم طبیعت نداریم.

استخراج طلاهای فرهنگی در نخستین جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ» گفت: ما در این رویداد به دنبال استخراج طلاهای فرهنگی اعم از فکر، ایده و هنر هنرمندان هستیم.

«رشدآوند» می‌تواند نقطه شروعی در مسیر ایده‌ پردازی نوجوانان باشد

دبیر ستاد مدارس مسجدمحور کشور ضمن امیدواری برای حضور پررنگ نوجوانان در رویداد ملی «رشدآوند» گفت: حضور نوجوانان در این رویداد می‌تواند شروع مسیری باشد که در آينده منتهی به ارائه ایده‌های ناب توسط آن‌ها شود.

کتاب «رشته‌ای که به نقد جوانی خریده‌ام» منتشر شد

رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «رشته‌ای که به نقد جوانی خریده‌ام» درباره ارتباط متقابل جوانان و سالمندان نوشته حجت الاسلام اصغر هادی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی توسط انتشارات این دفتر منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال بیش از 300 ایده به دبیرخانه رویداد ملّی«رشدآوند»

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان گفت: بیش از ۳0۰ ایده در پایگاه اینترنتی دبیرخانه رویداد ملّی «رشدآوند» ثبت شده که نیمی از این ایده ها، سابقه اجرا در کشور داشته و تقریبا از تمامی استان های کشور در این رویداد ایده داشته ایم.

پیوند نهادهای تربیتی در رویداد ملّی «رشدآوند»

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به پیوند نهادهای تربیتی همچون خانه، مدرسه و مسجد در رویداد ملّی «رشدآوند» گفت: ما در این رویداد در سدد بازیابی هویت و مرجعیت سه نهاد اصلی و سالم تربیتی یعنی خانواده به عنوان اولين نهاد، مدرسه به عنوان گسترده‌ترین مرجع و مسجد به عنوان متعالی‌ترین نهاد تربیتی هستیم.

«رشدآوند» موجب تقویت شبکه اعتلای فرهنگ دینی می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان با تأکید بر اینکه حمایت از نوآوری‌های مذهبی مورد تأکید مدیریت شهری است، گفت: رویداد ملی «رشدآوند» موجب تقویت و افزایش بهره‌وری عناصر زیست‌بوم شبکه اعتلای فرهنگ دینی می‌شود.

توانمند کردن کنشگران در عرصه فضای مجازی، اصلی‌ترین رسالت دفتر تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد واعظی با تأکید بر توانمند کردن فعالان و کنشگران در عرصه فضای مجازی به عنوان اصلی‌ترین وظیفه و رسالت دفتر تبلیغات، گفت: با وجود ظرفیت‌های فراوان در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه اصفهان، می‌بایست آموزش و پشتیبانی از کنشگران عرصه فضای مجازی را جدی گرفته و تقویت کنیم.

پنل تخصصی «کاربست مدل‌های مشاوره اسلامی» در اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین جلسه «کانون تبلیغی شهر اصفهان» با حضور برخی از مبلغان برتر شهر اصفهان در شهر مقدس قم برگزار شد.پنل تخصصی «کاربست مدل‌های مشاوره اسلامی» ذیل همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی»، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» منتشر شد

رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» نوشته خانم دکتر مریم السادات فاتحی زاده، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان توسط انتشارات این دفتر منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما