جمعه 10 فروردين 1403   13:05:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

آیت‌الله ناصری(ره) اخلاق را در عمل خود تدریس می‌کرد

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه آیت‌الله ناصری(ره) استاد اخلاق بود، گفت: آن عالم گرانقدر اخلاق را بیش از مباحث تئوری در عمل خود نشان می‌داد و با بسیاری از اساتید اخلاق متمایز بود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالرسول احمدیان در گفت‌وگویی، در خصوص فضائل مرحوم آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: آیت‌الله ناصری استاد و اسطوره اخلاق برای طلاب و فردی انقلابی، پیرو رهبری و پشتوانه‌ای برای مردم شهر اصفهان بود؛ ضایعه درگذشت این عالم ربانی برای مردم و مؤمنان این شهر به ویژه برای طلاب بسیار دردناک است.
وی افزود: امید است سایه روح معنوی ایشان همیشه بر سر طلاب، حوزه علمیه و مردم اصفهان تداوم داشته باشد؛ معتقد هستم نفس این عالم گرانقدر تا سال‌ها در اصفهان، کشور و جامعه شیعه تأثیرگذار خواهد بود.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آیت الله ناصری(ره) اخلاق را بیش از مباحث تئوری در عمل خود نشان می‌داد و با بسیاری از اساتید اخلاق متمایز بود. برخی از اساتید اخلاق، خدمات شایان توجهی به مقام علم می‌کنند، اما آیت‌الله ناصری علاوه ‌بر استادی در مقام اخلاق نظری، در عمل نیز الگوی اخلاق بود.
وی گفت: مردمی بودن از خصلت های بارز ایشان بود که وجودشان را به ملجأ و خانه امیدی برای عموم جامعه تبدیل کرده و مرجعی برای رفع نیازهای معنوی بودند.
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی حوزه علمیه و مؤسسات متعدد فرهنگی و مذهبی در اصفهان و قم و سایر خدمات آیت‌الله ناصری به حوزه علم کشور و همچنین تربیت شاگردان و طلاب فراوان قابل ستایش است. مؤسسات متعدد، مدارس و نشریات مختلفی به همت این عالم ربانی ایجاد شد که باقیات‌الصالحات جاری است. امیدواریم بتوانیم پیرو راهش باشیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما