جمعه 10 فروردين 1403   16:12:12

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس اداره اعزام مبلّغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

  • خلاصه :معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین هادی مشگدار را به عنوان «رئیس اداره اعزام مبلّغان این دفتر» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حامد اهتمام در این حکم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مشگدار آورده است: با استمداد از خداوند رحمان، جناب‌عالی را که بحمدالله از دانش، تعهد و تجارب ارزندة تبلیغی برخوردارید به سمت «رئیس اداره اعزام مبلّغان» منصوب می‌نمایم.

محوری‌ترین عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در طی قریب سه دهه که از تأسیس آن می‌گذرد، تربیت و اعزام مبلّغ بوده است. در خلال این دوران، امور مبلّغان با اعزام هزاران مبلّغ جهادی و تخصصی به اماکن تبلیغی ایران اسلامی و هدایت و کنترل بخش وسیعی از شبکه تبلیغات دینی کشور، دفاع و صیانت از حریم قرآن و اهل‌البیت علیهم‌السلام را به نیکوترین‌ترین شیوه، عهده‌دار بوده است. انتظار دارم در استمرار این پیشینة درخشان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی حوزوی، فصلی تازه را در این زمینه رقم بزنید و با تعامل با مراکز همسو و هم‌جهت با اهداف و راهبردهای نهاد گسترده‌دامن دفتر تبلیغات اسلامی، سامانة تبلیغات دینی را در بخش مرکزی کشور، بیش از پیش کارآمد و اثربخش سازید.

جذب، ساماندهی و اعزام مبلّغان و ایجاد چرخة پویای تربیت، اعزام، بازخوردگیری و ارتقای مبلّغان و همکاری فعال با بخش‌های مرتبط (در غیر از اعزام ماه مبارک رمضان و ماه محرم الحرام) از اهم وظایف حضرت‌عالی در این اداره خواهد بود که به مدد الهی و با هم‌افزایی مراکز همسوی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در انجام آن‌ها توفیق خواهید یافت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما