پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:00:26

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تبیین کرد:

مدرسه فناوری فانوس؛ دریچه ای به روی دغدغه مندان و فعالان فرهنگی

  • خلاصه :معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ضمن معرفی مدرسه فناوری فانوس، آن را زمینه ای برای توسعه توان فرهنگی دغدغه مندان عرصه فرهنگ دانست و از وجود محتوای آموزشی مربوطه در دو قالب صوتی و ویدئویی در این اپلیکیشن خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدصادق در گفت و گویی به معرفی مدرسه فناوری فانوس پرداخت و ابراز داشت: مدرسه فناوری فانوس یکی از بخش های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق است که پذیرای همه دانشجویان و فضلا و طلاب حوزه های علمیه کشور و تمام دغدغه مندان و ایده پردازانی است که به دنبال توسعه توان و یادگیری در حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی هستند.

وی مدرسه فناوری فانوس را ابزاری برای توسعه توان و ارتقاء یادگیری فعالان فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق شرایطی را فراهم کرده ایم که دغدغه مندان فعالیت های فرهنگی بتوانند در زمینه توسعه توان خود از آموزش های ما بهره مند شوند.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به موضوع آموزش های موجود در اپلیکیشن فانوس پرداخت و یادآور شد: آموزش هایی که در مدرسه فناوری فانوس وجود دارد، در زمینه آشنایی با اکوسیستم فناوری فرهنگی کشور، آشنایی با ایده پردازی و ایجاد یک استارتاپ فرهنگی و آموزش های تکمیلی است که یک استارتاپ در زمینه تهیه بیزینس پلن و توسعه بازار خود نیاز دارد.

* انواع آموزش های مدرسه فناوری فانوس

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق به انواع آموزش های موجود در اپلیکیشن فانوس اشاره و تصریح کرد: مدرسه فناوری فانوس آموزش های خود را برای سه قشر ارائه می دهد: دسته اول افرادی هستند که دغدغه کارهای فرهنگی دارند اما نه ایده ای دارند که ایده خود را اجرایی اجرا کنند و نه تیمی در کنارشان است که بتوانند با یکدیگر ایده پردازی کرده و کاری را آغاز کنند که برای این افراد، آموزش هایی از جنس انگیزه سازی و آموزش ها و مهارت هایی که بتوانند ایده خود را ایجاد کنند و پرورش دهند و به تیم سازی بپردازند، وجود دارد.

وی گفت: مخاطبان بخش دوم آموزش های مدرسه فناوری فانوس، افرادی هستند که ایده اجرایی دارند و تیمی را در کنار خودشان فراهم کرده اند که روی ایده شان کار کنند که آموزش های ما به آنها کمک می کند تا ایده خود را گسترش دهند و تیم شان را کارآمدتر کرده و به سمت ایجاد یک استارتاپ فرهنگی حرکت کنند و محصول و خدمت فرهنگی که دارند را گسترش دهند.

مدیر مدرسه فناوری فانوس افزود: بخش سوم آموزش های ما برای افرادی است که هم ایده و هم تیم دارند و هم کار و فعالیت و خدمت فرهنگی خودشان را شروع کرده اند که ما به آنها کمک می کنیم تا به سمت تبدیل شدن به شرکت خلاق حرکت کنند و و بازارشان را گسترش دهند و محصولات و خدماتی که می توانند به افراد مختلف جامعه برساند را کامل کنند و به عنوان یک فعال و مجموعه فرهنگی در کل کشور بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

* نحوه استفاده از آموزش های مدرسه فناوری فانوس/ بهره مندی از آموزش ها در هر ساعتی از شبانه روز

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق با اشاره به نحوه استفاده از آموزش های مدرسه فناوری فانوس اظهار داشت: آموزش ها به صورت کاملاً مجازی، کاربردی و مهارتی است و هر فردی در هر جایی از کشور و از هر قشری (دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی) و از هر سنی و از هر جنسیتی می توانند از آموزش های مدرسه فناوی فانوس در هر ساعتی از شبانه روز استفاده و بهره مند شوند و توانمندی های خود را برای ایجاد کسب و کار فرهنگی بالا ببرند.

* آموزش های مدرسه فناوری فانوس در دو قالب صوتی و ویدئویی

وی ادامه داد: آموزش ها در مدرسه فناوری فانوس در اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس قرار دارد که علاقه مندان می توانند از تمام آموزش ها (صوتی و ویدئویی) بهره مند شوند.
معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در پایان یادآور شد: علاقه مندان جهت دریافت اپلیکیشن تخصصی مدرسه فناوری فانوس می توانند از طریق جستجوی مدرسه فناوری فانوس در کافه بازار یا لینک cafebazaar.ir/app/ir.isca.eshragh در کافه بازار اقدام کرده و یا با مراجعه به سایت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق (بخش مدرسه فناوری فانوس) به نشانی noavari.dte.ir/fanoos این اپلیکیشن را دانلود کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما