جمعه 31 فروردين 1403   21:52:11

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

دومین دوره مدرسه مجازی «رمضانیه» برگزار می شود

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مدرسه مجازی رمضانیه به منظور فراگیری و ترویج معارف قرآنی و مهدویت، نظام سیاسی اسلام و شناخت دین فطری در دومین سال متوالی ویژه طلاب و مبلغان این مجموعه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی از برگزاری مدرسه مجازی رمضانیه در دومین سال متوالی خبر داد و اظهار داشت: مدرسه مجازی رمضانیه به منظور فراگیری و ترویج معارف قرآنی و مهدویت، نظام سیاسی اسلام و شناخت دین فطری در دومین سال متوالی ویژه طلاب و مبلغان این مجموعه برگزار می شود.

وی به محتوای دوره اشاره کرد و گفت: «مهدویت در آیات و تفاسیر» توسط استاد آیت الله طبسی در قالب 14 فایل صوتی، «کارآمدی نظام سیاسی اسلام» توسط استاد دکتر ابوطالبی در قالب 14 فایل صوتی، «دین فطری» توسط استاد حجت الاسلام استاد عظیمی در قالب 6 فایل صوتی محتوای این دوره از مدرسه مجازی رمضانیه را شامل می شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: فایل های صوتی دوره در اپلیکیشن روزبرگ قرار دارد که از کافه بازار به نشانی Dte.bz/rooz قابل دریافت می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون، روز 9 خرداد ماه سال جاری، ساعت 10 صبح به صورت مجازی برگزار و به 50 نفر برتر جوایز ارزنده ای تقدیم می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما