پنجشنبه 9 فروردين 1403   12:45:20

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به «فقه هنر» / باید منطق گزینش گری را در کشور توسعه دهیم

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه امروز باید منطق گزینش گری را در کشور توسعه دهیم، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر نسبت به «فقه هنر» تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس سابق میز سبک زندگی اسلامی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید این میز، به ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در این میز در دوران ریاست خودش پرداخت و گفت: روزهایی که وارد این مسؤولیت شدم «الگوی ارزیابی تحلیلی» رقم خورده بود و قرار بر این شد که سه برنامه سه ساله برای میزها تدوین شود.

وی ادامه داد: برنامه ما برای سه ساله نخست، «به گزینی و ترویج مصرف»، سه ساله دوم «توازن و تعادل بخشی مصرف» و سه ساله سوم «تعالی فهم و منطق مصرف» بود؛ در یک سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اقبال عمومی به سوی محصولات فرهنگی می توان گفت هدف ما در سه ساله نخست، یعنی «به گزینی» و «ترویج مصرف» محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی در ادامه با بیان اینکه امروز باید منطق گزینش گری را در کشور توسعه دهیم، بر ضرورت توجه هر چه بیشتر نسبت به «فقه هنر» تأکید و ابراز کرد: امروز بزرگترین معضلات ما در ارتباط با دستگاه هایی مثل ارشاد و صدا و سیما و حتی برخی آحاد مردم به این موضوع برمی گردد.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسأله هنر را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه ما باید امروز ما باید پشت سر قصه هنر قرار بگیریم، عنوان کرد: همچنین مسأله رویه سازی در راستای رشد و تعالی و پرهیز از بی رویه بودن در انجام کارها نیز به ما کمک می کند تا آسان تر به اهداف خود دست پیدا کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما