تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1400/5/25 دوشنبه معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛ استقرار بیش از 700 مبلغ در مناطق مختلف کشور در ایام ماه محرم/ رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت اولین اولویت مبلغان معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ایام ماه محرم بیش از 700 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: به برکت خون سیدالشهدا علیه السلام یکی از تأثیرگذارترین ایام تبلیغی، ماه محرم الحرام می باشد و با توجه به شرایط جدید کرونایی کشور، مبلغان اعزامی، مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت در مکان های تبلیغی را اولین اولویت فعالیت خود قرار داده اند.

وی افزود: تأکید شده است که تمامی برنامه های تبلیغی روستاها و شهرها در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده مستمر تمام حاضران در جلسه از ماسک انجام شود.

وی افزود: تبلیغ دین تعطیل شدنی نیست بلکه فعالیت های تبلیغی متناسب با شرایط هر زمان تعریف می شود که در شرایط موجود با تأکید بر تبلیغ سنتی با رعایت تمام شیوه نامه های اعلامی و همچنین تبلیغ مجازی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی با حداکثر توان مبلغان ارجمند تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام اهتمام در پایان گفت: امتداد تبلیغ جزو اصلی تبلیغ به حساب می آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ماه محرم، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.


مشاهده در خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان
مشاهده در باشگاه خبرنگاران جوان
مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری بسیج
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری تابناک
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 1153
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما