تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان
1400/4/14 دوشنبه دولت جدید با تقویت تولید و حمایت از صادرات، ارزش پول ملی را افزایش دهد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، بدون داشتن تولید و صادرات خوب، دولت‌ها مجبور به چاپ پول می‌شوند که این کار، ارزش پولی ملی را کاهش می‌دهد، گفت: دولت جدید با تقویت تولید و حمایت از صادرات، می‌تواند ارزش پول ملی را حفظ و تقویت کند و قدرت خرید مردم را افزایش دهد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شمیم ولایت، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های تبلیغی فرهنگی در جامعه نوین که با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، با تقدیر از عملکرد ائمه جمعه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: شما عزیزان در ایام انتخابات با تبیین منویات مقام معظم رهبری، پاسخ به شبهات و سؤالات مردم و با آگاهی بخشی به عموم مردم عملکرد خوبی داشتید که این عملکرد شما و حضور مردم در انتخابات، زمینه‌ یأس دشمنان داخلی و خارجی را فراهم کرد.

وی افزود: دشمنان خارجی ما با در دست داشتن رسانه‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، همچنین برخی از دوستان داخلی نیز نادانسته همین اقدام را داشتند اما به لطف خدای متعال و با راهنمایی‌های مقام ولایت، تلاش‌های دشمنان این مرز و بوم بر باد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: در طول تاریخ ایران اسلامی هیچ‌گاه، فرصتی این چنینی، برای کسانی که نظام جمهوری اسلامی را همراه با ولایت پذیرفته‌اند فراهم نشده است تا به مردم خدمت کنند، امیدوار هستیم به لطف امام رضا(علیه‌السلام) امور مردم با اتحاد قوای کشور، سامان پیدا کند و مردم درگیر کشاکش‌های سیاسی نشوند.
 
وی گفت: امروز رئیس جمهوری داریم که تابع محض رهبر انقلاب است؛ رهبری که بر اساس اسلام رفتار می‌کند و می‌گوید نباید زیر بار سلطه کفار باشیم؛ متأسفانه در انتخابات قبلی برخی از گروه‌های سیاسی مطرح می‌کردند که ما می‌خواهیم زندگی کنیم و برای آنان فرقی نمی‌کرد چه کسی حکومت را در دست دارد؛ درحالی‌که مردم ایران ثابت کردند امروز فقط نمی‌خواهند زندگی کنند بلکه قصد دارند زیر پرچم کسی باشند که زیر بار کفار نمی‌رود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، بدون داشتن تولید و صادرات خوب، دولت‌ها مجبور به چاپ پول می‌شوند که این کار، ارزش پولی ملی را کاهش می‌دهد، گفت: دولت جدید با تقویت تولید و حمایت از صادرات، می‌تواند ارزش پول ملی را حفظ و تقویت کند و قدرت خرید مردم را افزایش دهد.

وی یادآور شد: استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی‌ها و افزایش بهره‌وری در بخش آب و خاک، احیاء ساخت‌وسازها و رونق در بخش مسکن، تقویت تولید ملی و حمایت از صادرات تولیدکنندگان داخلی برای رقابت در بازارهای خارجی و مدیریت صحیح آب در سراسر کشور از جمله مواردی است که دولت جدید باید به آن توجه کند.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به کاندیداها تذکر دادند که وعده‌هایی بدهند که بتوانند اجرا کنند و امکان اجرای آن با شرایط کنونی کشور وجود داشته باشد، اما بازهم دیدیم که برخی از کاندیداها به گونه‌ای صحبت کردند که مشخص کرد حتی به درد کدخدا بودن هم نمی‌خورند و بدون حساب و کتاب صحبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: به لطف خدای مهربان و با هدایت مقام معظم رهبری و کمک شما ائمه جمعه، مردم نسبت به گذشته، امیدوارتر می‌شوند و همه شاهد بهبود شرایط در آینده خواهیم بود؛ بدون شک با مشکلاتی که وجود دارد نباید توقع داشت که همه مشکلات یک شبه برطرف شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه همه برای اعتلای کشور و اسلام باید کار کنیم، خاطرنشان کرد: ان شاء الله بتوانیم گام دوم و حتی گام سوم که الگو قراردادن ایران توسط کشورهای اسلامی است را به خوبی رقم بزنیم و زمینه‌ساز حکومت مهدوی باشیم.


مشاهده در پایگاه اطلاع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 775
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما