تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
مجید شجاعی، رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مجید شجاعی، رییس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1400/4/12 شنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه فرزندان طلاب و روحانیون برگزار می کند؛ پاتوق هنر نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان، «پاتوق هنر نوجوان» را ویژه فرزندان طلاب و روحانیون برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره «پاتوق هنری نوجوان»، توانمندسازی فرزندان طلاب و مبلغان در جهت یاری و مساعدت در ابعاد هنری و رسانه ای تبلیغ دین است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم هنرمندی فرزندان در نقش مبلّغ یاران هنری و در تعامل با دانش مندی مبلغان به تولید محصولات فاخر در جهت ترویج دین خواهد انجامید.

رئیس اداره اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که این دوره رایگان برگزار می شود اظهار داشت: محدودیت سنی فرزندان طلاب و روحانیون برای شرکت در دوره «پاتوق هنر نوجوان» بین 12 تا 18 سال می باشد.

وی گفت: کلیپ سازی، قصه گویی و گویندگی، فتوشاپ، عکاسی با موبایل و نویسندگی خلاق، عناوین این دوره از «پاتوق هنر نوجوان» را شامل می شوند.

رئیس اداره اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این که بخشی از دوره به صورت حضوری و بخش دیگر آنلاین خواهد بود، اذعان داشت: این دوره ترکیبی از آموزش و مشاوره است که از 12 تیر تا 25 شهریور ماه 1400 برگزار خواهد شد.

شجاعی آخرین مهلت ثبت نام را تا نیمه تیر ماه 1400 اعلام کرد و گفت: طلاب و روحانیون می توانند برای ثبت نام فرزندان خود به نشانی dte.bz/patogh مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32208001 داخلی 7231 تماس حاصل نمایند.


مشاهده در خبرگزاری رسا

مشاهده در خبرگزاری حوزه
 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 620
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما