تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات منصوب شد
1400/2/28 سه‌شنبه طی حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛ رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات منصوب شد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی محمد علی جهان تاب را به عنوان «رئیس گروه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در متن حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی آمده است: با احترام، به موجب این حکم جناب عالی را که بحمدلله از تعهّد، پشتكار، تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدّس دفتر تبلیغات اسلامی برخوردارید، به عنوان  «رئیس گروه برنامه  ریزی و فناوری اطلاعات» منصوب می‌نمایم.

امید است در ظل عنایات خداوند رحمان و با مساعدت همکاران محترم، در راستای بهبود، ارتقا و توسعه ی هدفمند برنامه های دفتر در راستای سند چشم انداز و افق راهبردی گام‌های مؤثری بردارید و بر پایة تجارب موفق تان در حوزة‌ مدیریت به خوبی ایفای نقش نمائید.

مهمترین ماموریت های جناب عالی:تعامل سازنده با مدیران و مسئولین دفتر، تقویت پیوند شعبه و قطب های فکری فرهنگی و تلاش برای استقرار و جریان مساله های اساسی قطب های فکری فرهنگی در برنامه های شعبه، تلاش برای تکمیل و استقرار سامانه آمار و اطلاعات و استقرار الگوی مطلوب اهداف کمّی برنامه های شعبه، روان سازی فرآیند درخواست و تخصیص بودجه به صورت ماهیانه.

در پایان لازم می دانم از خدمات ارزنده و در خور توجّه برادر ارجمند آقای دکتر مجید جعفریان در مدت تصدی این پست کمال تشکر و سپاس را داشته باشم.


 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 309
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما