پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:27:38

(مهار تورم، رشد تولید)

print

هم اندیشی یک روزه دفتر تبلیغات با موضوع «از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی»

  • خلاصه :پژوهشکده اخلاق و معنویت دفتر تبلیغات اسلامی نشست هم‌اندیشی از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، این هم اندیشی ذیل فعالیت‌های واکنش سریع دفتر تبلیغات اسلامی، روز چهارشنبه 10 خرداد 1402، نشست هم‌اندیشی یک‌روزه‌ای با عنوان «از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه‌ باقرالعلوم (ع) برگزار خواهد کرد.

در این نشست علمی که از ساعت10 تا 12 و 12:30 تا 14 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، اساتیدی از حوزه و دانشگاه حضور داشته و حول خاستگاه، مصادیق و محورهای نفرت پراکنی مجازی و خشونت‌های اجتماعی و نیز راهکارهای برون‌رفت از این معضل اجتماعی به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت.

اساتید ارائه‌کنندۀ بحث در این هم‌اندیشی، حجج اسلام: دکتر حبیب‌الله بابایی؛ دکتر حسن بوسلیکی؛ دکتر حمید رفیعی هنر؛ دکتر محمد شهبازیان و آقایان: دکتر علیرضا زهیری؛ دکتر مهدی فدایی؛ دکتر سیدمحمد کاظمی و دکتر رسول نوروزی خواهند بود.

دبیر علمی این هم‌اندیشی، دکتر احمد شاکرنژاد است و این نشست علمی در پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک http://dte.bz/ethicsconf در این جلسه مشارکت نموده، از مباحث آن بهره‌مند شوند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما