رحمانی
برگزاری جشنواره کتاب سال زندگی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، چهارمین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست رئیس میز سبک زندگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ‌الاسلامی با مدیرکل آموزش شعبه خراسان رضوی، گفت‌وگوهایی پیرامون هماهنگی‌های بایسته جهت برگزاری چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی انجام شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ‌الاسلامی ضمن ارائه گزارشی از سابقه سه دوره گذشته این رویداد ملی به اهداف و برنامه‌های مدنظر این جشنواره اشاره نمود و شرایط مناسب پیش‌آمده پساکرونا را که موقعیتی ویژه برای برگزاری رویدادهای گوناگون را فراهم آورده است، فرصتی برای برگزاری هر چه گسترده‌تر این رویداد ملی دانست.

وی تجمیع و شناسایی تازه‌ترین منابع مکتوب در حوزه سبک زندگی را یکی از اهداف مهم این جشنواره دانست.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام رحمانی نیز، ضمن مرور سابقه این اداره کل در اجرای برنامه‌های گوناگون در قالب هماییش‌ها و جشنواره‌های ملی به ظرفیت‌ها و برنامه‌های این اداره کل در برگزاری این رویداد اشاره نمود.

همچنین محمد جواد استادی، رئیس اداره فضای مجازی، هنر ورسانه شعبه خراسان رضوی نیز از آمادگی این اداره در تنظیم پیوست‌های رسانه‌ای، تدوین فرایندهای اطلاع‌رسانی و کمک به برندسازی جشنواره کتاب سال سبک زندگی اشاره نمود.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما