روز قدس
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت گرامی داشت روز قدس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود «امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزة با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (مقام معظّم رهبری مدظله العالی).

بیش از هفتاد سال است که رژیم منحوس صهیونیسم با حمایت های استعمار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و با سکوت مدعیان حقوق بشر، قبله اول جهان اسلام را غصب کرده و از هیچ ظلم و جنایتی در حق مردم مظلوم فلسطین دریغ نورزیده است.
بینان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک بعنوان روز قدس، پایه گذار حرکتی شد که اکنون شاهد جهانی شدن آن در بین ملت ها و ادیان مختلف هستیم. بی تردید مجاهدات های مخلصانه و مجدانه رهبرمعظم انقلاب، همراهی و همروی ملت شریف ایران، مسلمانان عدالتخواه و آزادیخواهان جهان، ثمرات این شجره طیبه را روز به روز نمایان تر و تلالو آن را درخشان‌تر خواهد نمود.
شهادت سردارانی همچون حاج قاسم ها، المهندس ها و فخری زاده ها و کشتن غیرنظامیان ، کودکان، زنان و پیران بی دفاع در فلسطین، افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان سندی است بر رسوایی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی غربی و لکه ای ننگی بر چهره کریه آنهاست.
اکنون که جهان درگیر با ویروسی منحوس و همه گیر شده است و حضور پرشور آزادی خواهان جهان به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را تحت الشعاع خود قرار داده است شاهد سکوت معنادار مدعیان حقوق بشر که ژست دموکراسی و شعار دنیای آزاد سر می دادن، شده ایم. این وقایع گویای آن است که دست چدنی مدافعان حقوق بشر در زیر دستکش های مخملین پنهان شده است.
دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن میثاقی دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی رحمه الله علیه و خلف صالحش امام خامنه‌ای مدظله العالی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف، از همه فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی، علماء و حوزه های علمیه سراسر کشور به ویژه فضلای حوزه علمیه خراسان بزرگ و عموم حق جویان و مردم شریف ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به هر شکل ممکن به خصوص با حضور در عرصه های مختلف فضای مجازی دعوت می نماید.                                                                             "دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی"
 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما