ضرورت
در نشست هم اندیشی رییس اداره ی فضای مجازی دفتر خراسان رضوی با ریاست سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی خراسان مطرح شد؛ ضرورت تعامل دو مجموعه ی فرهنگی دفتر تبلیغات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نشست هم اندیشی رییس اداره ی فضای مجازی، هنر و رسانه ی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با ریاست سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی خراسان برگزار شد

در این دیدار حجت الاسلام روحبخش رییس اداره ی فضای مجازی، هنر و رسانه پس از اشاره به ساختار، تشکیلات و ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باتوجه به اهمیت فضای مجازی  وفرصت حضور در این عرصه مخصوصا  در قسمت بین الملل، شناسایی فرصت ها، و نهایت استفاده از آن امری ضروریست  که با توجه به همین ضرورت ها معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در دفتر تبلیغات تشکیل گردیده واین نشان از عمق توجه دفتر تبلیغات به این مسئله دارد.

 وی تولید محتوا، برگزاری نشست ها و وبینارهای متعدد، ارائه بسته های متنوع آموزشی تا ایجاد بسترهای استارت آپی و ورود به بحث های نو و حمایت های مادی و معنوی از تولیدات فاخر را  نمونه ای از فعالیت های اداره فضای مجازی، هنر ورسانه دفتر تبلیغات برشمرد و افزود: در سالهای گذشته مباحث جدیدی را در حوزه مارکتینگ و ادبیات مارکتینگ دنبال نمودیم و با بهره گیری از مدل های مطرح شده در خارج از کشور همچون کانتن مارکتینگ و نورو مارکتینگ الگوهای مناسبی را برای فعالین در عرصه استارت آپی و دیجیتال مارکتینگ فراهم آوردیم. با توجه به همین فعالیت ها و نگاه بین المللی، چند خلاء جدی و نیاز مبرم را متوجه شدیم که برطرف شدن این نیازها کمک شایانی به فعالیت و حضور ثمربخش تر در عرصه بین الملل در اختیار فعالین در این زمینه خواهد کرد.

حجت الاسلام روحبخش در ادامه گفت: نیاز ما بعنوان مبلغ و فعال فرهنگی مجازی به رایزن های فرهنگی، از آن جهت که پرسونای مخاطب بسیار ضروریست این است که بدانیم نیاز مخاطب ما چیست واز نگاه او به فضای مجازی بپردازیم، لذا بهره گیری از تجربیات و نیاز سنجی هایی که توسط رایزن های فرهنگی ما انجام می شود بسیار ضروریست.

رییس اداره ی فضای مجازی، هنر و رسانه در خصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت: ما این آمادگی و توانمندی را داریم باتوجه حضور اساتید توانا و، آشنایی با انواع پلتفرم ها چه شبکه اجتماعی چه پیام رسانها و ... دوره های تخصصی تولید محتوا و مدیریت پیام دینی متناسب با نیاز هایی که احساس می شود برگزار کنیم. بعنوان نمونه باتوجه به نزدیکی ماه محرم اماده ایم با محوریت معارف امام رضا (ع ) کارشناس رسانه تربیت کنیم. همچنین حضور صنایع خلاق سخت، اقتصاد هنر در عرصه بین الملل از خلائهایی است که می توان باز هم با محوریت امام رضا(ع) به صورت هنری صنایعی را که قابلیت عرصه بین المللی دارد در یک رویداد مشترک ساماندهی نماییم .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما