بهبود
رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر خراسان رضوی مطرح نمود؛ تجمیع و بهبود فرایندها از اهداف دفتر تبلیغات اسلامی است نشست کارگروه برنامه‌ریزی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور آقای فرقدانی رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست رئیس گروه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دفتر خراسان با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی به سمت سازمان هوشمند حرکت کرده است گفت: هر مجموعه‌ای برای اینکه تبدیل به یک سازمان هوشمند شود باید ابتدا زیر ساخت‌های لازم برای این موضوع را ایجاد نماید. سازمان‌ها برمبنای همین فرایندها امور خود را به انجام می‌رسانند. هرقدر فرایندها مبتنی بر اهداف و شفاف و ساده باشند، امور بهتر به سرانجام می‌رسد. ما نیز به دنبال بهبود روش‌ها و فرایندها هستیم.

وی ادامه داد: شناسایی، تعریف، تجمیع، پالایش و سامانه‌ای کردن فرایندها یکی از زیرساخت‌های این حرکت است که بخشی از آن انجام شده و باید نهایی شود. بنابراین یک از اقدامات مقدماتی در این جهت احصا و معرفی فرایندهای جاری و ضروری دفتر است که شعبه خراسان رضوی نیز در گام نخست باید فهرستی از فرایندهای موجود تهیه و حتی‌المقدور در قالب روندنما برای اداره‌کل توسعه فرایندها ارسال نماید.

وی در بخش دیگری در خصوص عملیاتی‌سازی بودجه افزود: با توجه به بودجه‌ریزی عملیاتی باید مراحلی اعم از اعلام کمیت خروجی، معرفی مجری و ناظر، ثبت تقویم زمانی انجام پروژه و... طی شود تا هم در خلال سال اطلاعات پروژه‌ها به درستی ثبت و تخصیص به موقع و مناسب أخذ گردد و هم در پایان کار اسناد و اطلاعات بطور دقیق منعکس شود. بنابراین همکاران محترم نسبت نهایی‌سازی گزارش تحلیلی سال 99 اعم از بررسی و تأیید اطلاعات ثبت شده و بررسی و اصلاح احتمالی اطلاعات در حال انجام طبق گام‌های اعلامی اقدامات لازم را انجام دهند و از صحت اطلاعات وارد شده در سامانه پنکو اطمینان حاصل نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما