توانمند سازی
برگزاری دوره توانمندسازی مبلغان زندان از سوی شعبه خراسان رضوی دوره آموزشی توانمندسازی مبلغان زندان به همت اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه خراسان رضوی و با همکاری اداره فرهنگی زندان مرکزی مشهد درحال برگزاری می باشد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،  دوره آموزشی توانمندسازی  مبلغان زندان با هدف آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی  تبلیغی در محیط زندان، با تمرکز بر مبلغان شاخص و دارای سابقه موفق فعالیت های فرهنگی و تبلیغی  برگزار می‌شود.

 حسینعلی قهرمانی رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره آموزشی همچنین به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی  حداکثری و موثر فرهنگی و تبلیغی مبلغان در محیط زندان و نوآوری و طراحی شیوه های ساختاری و محتوایی تبلیغی اثربخش، ویژه مددجویان کمک می‌کند.

قهرمانی: روش های کاربردی افزایش اثربخشی تبلیغی، تکنیک های انتقال مفاهیم دینی، نقش سبک زندگی سالم دینی در پیشگیری از بزه وجرم، آسیب شناسی واصلاح رفتار انسان در آموزه های دینی و روانشناسی، مهارت ها و تکنیک های راهنمایی و مشاوره کاربردی، روش شناسی تقویت بهداشت روانی ومعنوی مددجویان، روانشناسی شخصیت مجرم وانگیزه شناسی ارتکاب جرم ازجمله اهم سرفصل های آموزشی این دوره برشمرد.

این مقام آموزشی افزود: این دوره آموزشی در قالب 32 ساعت آموزشی با حضور مدرسین حوزه ودانشگاه و شرکت تعداد 15 نفراز مبلغان، از اول تیرماه آغازشده و همچنان ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر دوره یاد شده در مدرسه تابستانه تبلیغ هم اکنون ثبت نام دوره آموزشی عمومی ویژه مبلغان داوطلب وعلاقمند به فعالیت های فرهنگی وتبلیغی در محیط زندان  شروع شده است، ضمن این که در نیمه دوم سال جاری نیز مشابه این دوره آموزشی برای مبلغان خواهر با همکاری اداره امور مبلغان خواهر برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما