زیان
آغاز ثبت نام دوره های زبان عربی و انگلیسی ویژه ترم تابستان خواهران کارشناس مسئول زبان خواهران گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: ثبت نام و پذیرش جدید دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه خواهران آغازشد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، خانم خاوری، کارشناس مسوول زبان خواهران گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: ثبت نام و پذیرش جدید دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی ویژه خواهران آغازشد. نظر به اهمیت و نقش فراگیری زبان های عربی و انگلیسی در رسالت تبلیغی پژوهشگران و مبلغان علوم دینی و هم چنین، ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه خواهران وجود دارد، به حمدالله گام های مثبتی در این مسیر برداشته شده و بستر زبان آموزی در این مرکز در فضایی علمی و مستقل برای خواهران فراهم است.

وی افزود: نگاهی به فعالیت های بالغ بر بیست سال این مرکز و اقبال مخاطبان، بازتابی از پویایی و کارآمدی برنامه‌ها و فعالیت های آموزشی این مرکز است. نظارت، برنامه ریزی و کارشناسی وتدوین محتوایی آموزش های این مرکز را گروه علمی فرهنگ و ارتباطات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان به عهده دارد. گروه آموزشی این مجموعه متشکل از مدرسان توانمند و باسابقه از فارغ التحصیلان دانشگاه و حوزه و اهل زبان است.

خاوری اضافه کرد: دوره های آموزشی زبان عربی معاصر و زبان انگلیسی با هدف دستیابی و تسلط مبلغان و محققان حوزوی به زبان مشترک جهان اسلام و هم چنین زبان بین المللی، در سطوح عمومی و تخصصی با هدف تثبیت و تسلط بر مهارت های چهارگانه زبانی، در این مرکز برگزار می شود. سیستم آموزشی دوره های زبان عربی معاصر مبتنی بر مجموعه “العربیه بین یدیک” و دوره های زبان انگلیسی “Touchstone و Viewpoints ” است که به ترتبیت در شش و دوازده به صورت ترمی – فصلی ارایه می¬شود.
کارشناس مسوول زبان خواهران خاطر نشان نمود: خانواده حوزویان و سایر علاقه مندان به یادگیری زبان نیز می¬توانند از برنامه های آموزشی این مرکز بهره¬مند شوند. پیش ثبت نام و پذیرش ترم تابستان ۱۴۰۰ خواهران تا ۵ تیر در سامانه Paziresh.dte.ir ادامه دارد. دفترچه راهنما و تقویم آموزشی جهت اطلاعات بیشتر در سامانه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما