مسعودی
جایگاه امر تبلیغ تخصصی در خراسان از پیشینه ای قدرتمند و فاخر برخوردار است نشست معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ریاست دفتر خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست حجت الاسلام والمسلمین  محمدمهدی مسعودی با اشاره به اهمیت عرصه ی تبلیغ و مبلغان خواستار توجه بیشتر به این حوزه و قرار گرفتن آن در قطب های علمی فرهنگی و تشکیل رتبه بندی هیئت علمی برای این بخش از دفتر شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه جایگاه امر تبلیغ به ویژه بعد تخصصی آن همچون تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان در دفتر خراسان از پیشینه ای قدیم و قویم برخوردار است گفت:

از بدو تاسیس شعبه خراسان گروه های تبلیغی فاخری با توجه به ظرفیت های حوزه خراسان شکل گرفت که ماندگاری آنها و تقویت فعالیت های موثر و روزافزون آنها نیازمند حمایت هایی ویژه در سطح کلان دفتر می باشد. آنچه در سالهای گذشته مورد اهتمام مدیران شعبه بوده است تعریف مدل ارتباطی هم افزا و هماهنگ با دفتر مرکزی است به ویژه تعاملات دفتر خراسان با مجموعه ی معاونت تبلیغ قم یک ارتباط همدلانه بوده و خواهد بود. یکی از ویژه گی های برجسته فعالیت های تبلیغی در قم، پویایی و بالندگی این امر است، حرکت به جلو و پیشرو بودن در عرصه های مختلف تبلیغی از امتیازات معاونت فرهنگی تبلیغی قم است که شعبه خراسان هم از برکات این امر به نحو شایسته ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در ادامه به تفاوت های حوزه ی قم و مشهد در عرصه ی مبلغان واجد تخصص های خاص اشاره کرد و گفت: در خصوص بحث مدراک مورد نیاز در خراسان مشاهده می کنیم که چهره های مبرز تبلیغی گرایشی به گرفتن مدرک در این زمینه ها ندارند به همین دلیل کار در این زمینه قدری دشوار است و در حالی که تخصص وجود دارد اما باید سازو کاری ایجاد شود که پرونده و مدارک علمی افراد به نحوی در سامانه های علمیه  ثبت و ضبط و تعریف شود.

وی در ادامه افزود: امروز در حوزه شاهد تبادل اطلاعات خوبی در بین دانش پژوهان و طلاب و در حجمی و سطحی بسیار وسیع و متنوع هستیم که البته جهت دهی به آنها و بهره مندی شایسته تر از آنها، نیازمند حمایت، تشویق و بسترسازی های مناسبتر در عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. شروع به کار هسته های استارت آپ ها و شتاب دهنده ها در سطح حوزه نشان از ظهور و بروز برخی از حوزه های جدید در عرصه تبلیغ دینی است که نیازمند حمایت ها و تشویق های لازم است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما