مسعودی
اهتمام به ظرفیت های حوزه علمیه خراسان در عرصه مرتبط با فضای مجازی، هنر و رسانه تاثیر بسزایی دارد نشست معاون فضای مجازی، هنر و رسانه با ریاست دفتر خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مسعودی ضمن تبریک ایام دهه ی کرامت و با اشاره به پیشینه قدیم و قویم شعبه خراسان در اهتمام به حوزه هایی همچون هنر و رسانه که با شکل گیری انجمن های ادبی هنری و کارگروه هایی ویژه در عرصه های مختلف هنری و دعوت از اساتید و چهره های مطرح کشوری و برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه همراه بوده است بیان داشت: با شروع فعالیت های شعبه خراسان، مدیران شعبه با تکیه بر ظرفیت های حوزه و با رویکرد نواندیشی دینی ، برنامه های موفقی را در عرصه هنر و رسانه مورد انجام قرار دادند و با دعوت از اصحاب هنر و رسانه زمینه را برای بهره مندی هرچه فزوتر دانش پژوهان حوزوی و علاقه مند به مباحث هنر دینی فراهم آوردند.

وی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره های هنری در گذشته توسط اداره کل فرهنگی تبلیغی شعبه از  دیگر فعالیت هایی بود که سبقه هنری و رسانه ای داشته و نمونه هایی هم چون سوگواره ی عاشورایی و جشنواره ی هنر متعالی در سطح ملی با حضور کارگردانان و هنرمندان مطرح استانی و خارج استانی و نیز تبلیغ مطهر با هدف ارج نهادن به فعالیت های هنری و رسانه ای مبلغان و فرهیختگان حوزوی در همین بستر تعریف شده است.

رئیس شعبه خراسان رضوی ضمن اشاره به فعالیت ها و اقدامات معطوف به فضای مجازی گفت: سایت اجتهاد با قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت، در حوزه ی فقه و مباحث درون و برون دینی و تخصصی پیشگام بوده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. همچنین در زمینه مراکز نوآوری و رشد نیز شاهد اقدامات مهمی در قالب فعالیت های مراکز دانش بنیان، استارت آپ ها، رویدادها و ... بوده ایم که باید به صورت جدی و با یک اهتمام هم افزا این ظرفیت ها، تداوم و توسعه یابد.

وی در پایان، اهتمام به ظرفیت های حوزه علمیه خراسان در شکوفایی حوزه های مرتبط با فضای مجازی، هنر و رسانه و داشتن نگاه هم افزا و مشارکت دادن شعبه خراسان در برنامه ریزی ها، و تصمیم سازی ها را ضروری دانست و افزود: با توجه به پیشنیه فعالیت های شعبه در این عرصه ها و وجود توانمندی های ویژه در حوزه های بینشی و روشی در بین مدیران و همکاران شعبه، انتظار می رود نقش شعبه در تدوین برنامه ها با توجه به ظرفیت های بومی استان مد نظر قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما