مرکز آخوند
برگزاری کلاس های اداره کل آموزش به صورت حضوری رییس اداره امور آموزشی و تهذیب اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری کلاس های اداره کل آموزش از ابتدای سال تحصیلی حوزه علمیه به صورت حضوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی محمد جواد نعمتی، رییس اداره امور آموزشی و تهذیب اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به افت کیفیت تحصیلی و عدم خروجی مناسب و تأکید مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و تغییر وضعیت رنگ کرونای شهر مشهد و با رعایت پروتکلهای بهداشتی، از ابتدای سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان، کلاس های اداره کل آموزش اعم از رشته های تخصصی سطح سه در حال برگزاری که عبارتند از تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث، فقه مقارن، فلسفه و کلام اسلامی و رشته های تخصصی سطح چهار که عبارتند از فقه مقارن و کلام جدید و رشته کارشناسی زبان انگلیسی ویژه مطالعات اسلامی دانشگاه باقرالعلوم و دوره های اموزشی زبان عربی (۵ کلاس) و انگلیسی (۵ کلاس) به صورت حضوری برگزار خواهد شد..
وی افزود: همچنین پذیرش رشته های تخصصی سطح سه سال تحصیلی جدید که عبارتند از تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث، فقه مقارن، فلسفه و کلام اسلامی، کلام مقارن و تعلیم و تربیت اسلامی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
نعمتی خاطرنشان کرد: امید است، علاوه بر کلاس های موجود طبقه اول، و منفی دو ساختمان، به ضمیمه مدرس مباحث علمی یا همان نمازخانه قدیم در برگزاری کلاس ها با کمبود فضای آموزشی مواجه نشویم.
وی متذکر شد: در صورت کمبود فضای آموزشی بنا است با توجه به مساعدت مسئولان دفتر از ظرفیت های موجود ساختمان فعلی و نیز تجهیز بخشی از ساختمان مجاور این نیاز بر طرف شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما