خراسانی
ثبت عنوان مرکز تخصصی آخوند خراسانی در سامانه ایرانداک نام مرکز تخصصی آخوند خراسانی به عنوان دومین مرکز آموزشی حوزوی در کشور و اولین مرکز در خراسان در سامانه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، افزوده شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با توجه به پیگیری های انجام شده  و انجام مکاتبات با سامانه ایرانداک، نام مرکز تخصصی آخوند خراسانی به عنوان دومین مرکز آموزشی حوزوی در کشور و اولین مرکز در خراسان در سامانه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، جهت ثبت پایان نامه های سطح سه و رساله های سطح چهار در این سامانه، افزوده شده است.

از این پس تمامی رساله ها و پایان نامه های مرکز تخصصی در این سامانه ثبت شده و نسبت به ثبت پایان نامه های گذشته نیز اقدام خواهد شد. از مزیت های این اقدام رصد پایان نامه های حوزوی است و با این اقدام از سرقت های علمی آثار مرکز تخصصی آخوند خراسانی جلوگیری خواهد شد.

بر اساس توافقات انجام شده با سامانه ایرانداک، مقرر شد نام مرکز تخصصی طوبی نیز در این سامانه افزوده شود.

گفتنی است، مأموریت پژوهشگاه مدیریت اطلاعات علمی و فناورانه، مدیریت دانش، گسترش و اشاعه علوم و فناوری اطلاعات و عمومی‌سازی کاربرد فناوری اطلاعات، اطلاعات علمی و فناورانه است که همگام با آخرین پیشرفت‌های علم و فناوری، در پاسخ به نیازهای ملی و منطقه‌ای، با خلاقیت و نوآوری، با کارایی و اثربخشی، نظام‌مند و ساختار‌یافته، و با اولویت‌بندی بر پایه منابع و نیازها انجام می‌شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما