isca
1393/11/27 دوشنبه پژوهشکده فقه و حقوق اجرای «قاعده وزر» در پژوهشکده فقه و حقوق ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا مدیر گروه دانش های وابسته به فقه از آخرین وضعیت پروژه «قاعده وزر » خبر داد.

به گزارش ایسکا حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا با اعلام خبر اجرای پروژه «قاعده وزر» در پژوهشکده فقه و حقوق، اظهار داشت: بنای گروه و پژوهشکده بر این است که قواعد فقهی مهمی که در کتب فقهی مورد توجه فقها بوده ولی در کتاب های قواعد فقهی آورده نشده را با یک شرح و بسط بیشتر به صورت مستقل به جامعه علمی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: از جمله این قواعد قاعده وزر است. قاعده وزر توسط حجت الاسلام و المسلمین فرحناک عضو هیات علمی پژوهشکده در دست انجام است و ناظر آن هم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبریان می باشد.

مدیر گروه دانش  های وابسته به فقه افزود: منظور از قاعده وزر این است که هر کسی مسئول کارهای خودش است و کس دیگری عهده دار مسئولیت افعال او نیست.

وی در ادامه ابراز داشت: نگارش این طرح اکنون به اتمام رسیده و در حال ارزیابی می باشدو در آینده نزدیک به شورای پژوهشی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/113

منبع: ایسکا: (اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)
کلمات کليدي
پژوهشگاه
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 10101
   
   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما