شبکه 3
1393/11/19 يكشنبه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نشست مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مسئولین شبکه سوم سیما ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): جناب آقای میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، خواستار همکاری پژوهشگاه در ارتقاء سطح برنامه های دینی این شبکه شد.

به گزارش ایسکا: جناب آقای میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که پنجشنبه 17 بهمن ماه انجام شد، خواستار همکاری محققان پژوهشگاه در ارتقاء سطح برنامه های دینی این شبکه شد.

دکتر عبدی پور در این باره اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های پژوهشگاه و رویکردهای جدید شبکه 3 سیما به موضوعات معارف دینی، مذاکراتی صورت گرفت که بتوانیم از ظرفیت های پژوهشگاه در خدمت برنامه سازان شبکه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولین پژوهشگاه به صورت تفصیلی ظرفیت های پژوهشگاه را برای تولید برنامه های فاخر مذهبی توضیح دادند.

این محقق پژوهشگاه اضافه کرد: اعتقاد پژوهشگاه بر این است که برنامه های دینی باید از یک عقبه علمی و پژوهشی برخوردار باشند تا بتوانند در برنامه های مناسبتی و معارف اسلامی براساس یک نقشه راه، مسائل مهم حوزه جوانان را مطرح کرده و بسترهایی را فراهم کنند که بعضی از محصولات و تولیدات پژوهشگاه پس از تبدیل رسانه ای، قابل استفاده برای نسل جوان فرهیخته باشد.

در همین راستا مدیر شبکه سوم پیشنهاد دادند که اتاق فکری برای هرچه بهتر کردن برنامه های شکبه 3 تاسیس شود.


انتهای پیام/113

 

منبع: ایسکا: (اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 9975
   
   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما