شاهرخی
1393/11/16 پنجشنبه پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی اجرای «روش نقد استنادی و محتوایی روایات مهدویت» در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): سید حامد شاهرخی کارشناس پژوهشی گروه مبانی مهدویت از آخرین وضعیت پروژه «روش نقد استنادی و محتوایی روایات مهدویت» خبر داد.

به گزارش ایسکا سید حامد شاهرخی با اعلام خبر اجرای پروژه «روش نقد استنادی و محتوایی روایات مهدویت»  در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی افزود: این طرح، یکی از عناوین کلان پروژه «نقد و بررسی روایات مهدویت» است که به عنوان موظفی حجة­الإسلام خدامراد سلیمیان از اعضای هیأت علمی در قالب پنج فصل درحال پژوهش است.

وی ادامه داد: همزمان با شروع این تحقیق و در جهت ارتقاء کیفیت پژوهش، بیش از 15 جلسه علمی و 4 جلسه مشاوره با کارشناسان برگزار شد.

کارشناس گروه مبانی مهدویت اضافه کرد: محقق محترم در این اثر با نظارت آقای دکتر نعمت­الله صفری فروشانی به دنبال روشن کردن هرچه بیشتر زمینه برای مباحث مربوط به امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) با استناد به روایات و اثبات امکان دستیابی و ارائه روش­هایی در بررسی استنادی و محتوایی روایات مهدویت می­باشد.

وی در مورد وضعیت این پروژه نیز متذکر شد: این پروژه اکنون رو به اتمام است.

انتهای پیام/113

منبع: ایسکا: (اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
نسخه قابل چاپ

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 4842
   
   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما