4545
1391/8/27 شنبه جلد اول دانشنامه قرآن كريم ويژه نوجوانان منتشر شد جلد اول دانشنامه قرآن كريم ويژه نوجوانان، از سوي مركز فرهنگ و معارف قرآن كريم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي (ايسكا)، حجت‌الاسلام والمسلمين يوسفي مقدم، مدير مركز فرهنگ و معارف قرآن، گفت: جلد اول دانشنامه قرآن كريم ويژه نوجوانان، به كوشش گروهي از محققان مركز فرهنگ و معارف قرآن، منتشر شد.

 

وي افزود: در اين دائرةالمعارف كه به صورت الفبايى، موضوع‌‏ها و مداخل قرآنى را در برمي‌گيرد، سعي شده با گزينش مهم‏ترين مدخل‏‌ها و با تلخيص و تلطيف مطالب در قالب نثرى ساده، محصولى علمى و فرهنگى متناسب با سطح دريافت نوجوانان و با هدف پاسخ گويي به نيازهاي قرآني آنان، ارائه شود.

 

وي با اشاره به نثر ساده و روان، به عنوان ويژگي اين كتاب، اظهار داشت: پيش‏بينى مي‌شود اين مجموعه سرانجام در 12 جلد ارائه شود كه نزديك به 1200 مدخل را به صورت الفبايى دربرخواهد گرفت.

 

يادآور مي شود جلد اول دانشنامه قرآن كريم ويژه نوجوانان، در 216 صفحه (مصور) توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي انتشار يافته است.

 

 

انتهاي پيام/105

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 10570
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما