جمعه 31 فروردين 1403   02:14:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در نشستی بررسی شد:

طرح تربیت مبلغ رسانه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

  • خلاصه :زمینه های مشترک همکاری اداره فضای مجازی ،هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در نشستی بحث و بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  در این نشست حجت الاسلام ایزدی معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام روحبخش رییس اداره فضای مجازی، هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به بیان ظرفیت ها، توانایی ها و مشکلات و پیشنهادات پرداختند.

حجت الاسلام روحبخش باتوجه به ظرفیت بالای ایجاد شده توسط فضای مجازی خصوصا برای روحانیون گرامی و از طرفی عدم آشنایی مبلغین و تسلط کامل وکافی بر فضای مجازی و تکنیک های موجود جهت ارائه محتوای اثرگذارتر  طرح تربیت مبلغ رسانه را به عنوان طرحی اثر گذار پیشنهاد داد که در آن دانش پژوهان پایه چهارم رشته تخصصی سطح ۳ تبلیغ ذیل ۳ عنوان درسی سواد رسانه، اصول ومبانی تبلیغ و مدیریت فرهنگی حضور خواهند داشت  و پس از گذراندن این دوره  زیر نظر اساتید مجرب با کار در فضای مجازی از تولید تا ایجاد وترویج محتوا وموارد ضروری دیگر آشنا خواهند شد و به عنوان نیروی تربیت شده توانا در کارهای رسانه ای قابل استفاده و خدمت رسانی خواهند بود.

وی در این نشست پیشنهاد برگزاری جشنواره استعدادیابی در میان طلاب حوزه های علمیه جهت شناسایی پرورش و شکوفایی توانمدی ها و استعداد های بالقوه وبالفعل طلاب عزیز ومعرفی آنها به نهاد های تیم های منتخب، نهادهای دولتی وخصوصی را مطرح کرد که بناگردید در جلسات مشترک دیگر، ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان حجت الاسلام ایزدی ضمن قدردانی از پیشنهادات صورت گرفته استقبال نموده و آنرا امری ضروری برای طلاب دانست و آمادگی خود را در برگزاری این دوره ها اعلام کرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما