پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:37:27

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در مراسمی صورت گرفت؛

تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :در طی مراسمی آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن رضوان صورت گرفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در طی مراسمی آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن رضوان صورت گرفت.
در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و احکام جداگانه ای، مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تکریم و معارفه شدند.
شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از زحمات فراوان حجت الاسلام و المسلمین کمال، تشکر و در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری را به سمت مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی زحمات ماندگار و تلاش های مخلصانۀ حجت الاسلام و المسلمین کمال مدیر کل سابق تبلیغ عمومی را در مدت مسئولیت ایشان، که منشأ خدماتی مؤثر، مفید و ماندگار بود  را شایسته تقدیر دانست و از خدواند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون مسئلت و در حکمی وی را مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات فرهنگی تبلیغی منصوب نمود.
متن حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری به سمت مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بدین شرح است؛
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حامد شریعتمداری جهرمی «زید عزه»
سلام علیکم
با توجه به شایستگی های علمی، اجرایی و سوابق موفقتان، جنابعالی به عنوان «مدیرکل تبلیغ عمومی» معاونت فرهنگی و تبلیغی منصوب می شوید. انتظار می رود متناسب با نیازهای مبلّغان و اقشار مختلف جامعه، نکات ذیل مدّنظر قرار گیرد:
۱. اهتمام اکید به جذب مبلّغان کارآمد و تلاش جهت ارتقای توانمندی ایشان با پیشنهاد دوره های مورد نیاز و ارتباط وثیق با مرکز آموزش های کاربردی معاونت؛
۲. توجه لازم به ارتباط مؤثر با اداره کل تبلیغ تخصصی و تلاش جهت بهره مندی گروه های تبلیغی از ظرفیت تخصصی معاونت؛
۳. اهتمام جدی تر نسبت به ارتقا، رتبه بندی، ارزیابی گروه های تبلیغی از طریق تشکیل هسته های مشورتی و بهره مندی از ظرفیت شورای هماهنگی استان ها؛
۴. ارتقای ظرفیت کارشناسی مسئولان محترم اعزام مبلّغ و ارتباط مستمر با مناطق تبلیغی، گروه های تبلیغی و نهادهای مؤثر فرهنگی در استان ها؛
۵. ارتباط مستمر با میزها و قطب های علمی و فرهنگی و تلاش برای جهت دهی فعالیت ها به موضوعات مرتبط میزها.
لازم می دانم از زحمات ماندگار و تلاش های مخلصانۀ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای کمال (زید عزه) در مدت مسئولیت، که منشأ خدماتی مؤثر، مفید و ماندگار بوده اند، تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ذات مقدس حضرات معصومین (علیهم السلام)، در انجام وظایف، همواره موفق و مؤید باشند.
سعید روستاآزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما