پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:08:52

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی؛

آیین افتتاح اداره امور رفاهی و بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :آیین افتتاح اداره امور رفاهی و بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مسؤولان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیین افتتاح اداره امور رفاهی و بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ثنائی «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و دیگر مسؤولان این معاونت برگزار شد.

در این مراسم، مهدی رحیمی فردویی «مدیرکل منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی» با بیان این که با تشکیل این اداره، بارقه امید در مجموعه شکل گرفته است، اظهار داشت: باید این بارقه را روشن نگه داریم و با برنامه ریزی مستمر، خدمات رفاهی را از طریق برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دنبال کنیم.

همچنین، سید علی حسینی «مدیرکل امور پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی» گفت: پس از تشکیل جلسات کمیته امور رفاهی، نسبت به تشکیل این اداره تصمیم گیری شد و انتظارات در خصوص امور رفاهی و بازنشستگان نسبت به گذشته بیشتر است.

سپس، مهدی قربانی «مدیر عامل مؤسسه فرهنگی فردوس وسف» با اشاره به آمادگی مؤسسه وسف نسبت به همکاری با اداره امور رفاهی و بازنشستگان دفتر تصریح کرد: با تشکیل این اداره امیدواریم هزینه ها کمتر و خدمات بیشتر شود؛ همچنین باید نسبت به بازنشستگان عنایت شود و ارتباط دفتر و ایشان قطع نگردد.

در پایان علی زارع آلانق «رییس اداره امور رفاهی و بازنشستگان دفتر» خاطرنشان کرد: امور رفاهی، انگیزه تمامی بخش هاست و خودمان را نیازمند همکاری و همراهی دوستان می دانیم و با تمام توان در خدمت همکاران خواهیم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما