پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:51:53

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

مقام معظم رهبری بر استعدادیابی و پرورش طلاب شاعر تاکید دارند

  • خلاصه :سرپرست مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از تاکید مقام معظم رهبری بر استعدادیابی و پرورش طلاب شاعر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام سید علی هاشمی سرپرست مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار دست اندرکاران پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه با آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که فضای شعر را در حوزه های علمیه ترویج و طلاب شاعر را استعدادیابی و پرورش بدهید.

وی افزود: نگاه جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) برهمین مبناست که طلاب با استعداد را شناسایی و استعدادیابی کند و آنگاه پرورش بدهد و بتواند از ظرفیت های طلاب در شعر، نوحه و سرود استفاده کند.

سرپرست مرکز هنر و رسانه معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: علم طلاب علم الهی است و این بایستی در عرصه های مختلف جامعه ورود پیدا کند و به این وسیله فضای جامعه را کنترل کرده و پیشران باشد تا به مقصد اصلی برسد.

پنجمین دوره جشنواره بین المللی شعر حوزه در بخش‌های مختلف مانند شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و غیره در سال جاری به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به سایت جشنواره به نشانی https://shear.eshragh.ir/ مراجعه کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما